امروز در اولین جلسه‌ی رسمی سال جاری هیأت رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران لرستان، با اکثریت آراء، صغری سپهوند به‌عنوان رئیس هیأت رئیسه انتخاب و جایگزین علی‌قدرت نجفی شد.

در این جلسه همچنین سمیرا حسن‌زاده به عنوان دبیر، وحید آریافر نائب رئیس، سجاد دالوند خزانه‌دار و آقایان علی‌قدرت نجفی، حسن ایزدی و نصراله صیاد بیرانوند به‌عنوان اعضای اصلی فعالیت خواهند نمود.

گفتنی است؛ از آنجا که به دلیل شیوع کرونا ویروس برگزاری هرگونه مجمع عمومی غیرقانونی و منتفی‌ست لذا با توجه به پایان مدت قانونی مسئولیت بازرس، حضور اکبر بابایی‌مفرد در این سمت هم‌چنان وجاهت قانونی دارد.

صغری سپهوند رئیس هیأت رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران لرستان، در گفت وگو با سفیرافلاک، گفت: انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران لرستان در سال ۹۶ با هدف پیشرفت و بالا بردن سطح علمی، رفاهی و… خبرنگاران استان ایجاد شده است که ما نیز برآنیم بتوانیم قدمی کوچک برای زحمت‌کشان این عرصه که تاکنون هیچ انجمن صنفی مستقلی نداشته‌اند برداریم.

وی اظهار کرد: با توجه به کارهایی که با تلاش و کوشش رئیس اسبق و دیگر اعضای هیأت رئیسه انجمن اعم از برگزاری کلاس‌های آموزش فتوشاپ و ایندیزاین با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس، معرفی اعضاء جهت دریافت وام‌های قرض‌الحسنه، برگزاری دوره‌های آموزشی تحت‌عنوان “امداد خبرنگار” با همکاری سازمان هلال احمر لرستان و اقدامات دیگر انجام گرفته است انتظار می‌رود که سال جدید نیز اقدامات شایسته‌ای در خور شأن خبرنگاران استان به سرانجام برسد.

سپهوند با اشاره به اینکه این انجمن در هیچ یک از شهرستان‌ها نمایندگی رسمی و قانونی ندارد، بیان کرد: انتخاب نماینده برای شهرستان‌ها از اولویت‌های کاری امسال انجمن صنفی می‌باشد چرا که این انجمن به تمام خبرنگاران استان تعلق دارد و هر کدام از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان می‌توانند عضو این انجمن باشند بنابراین نمایندگی‌هایی در شهرستان‌های مختلف استان ایجاد خواهیم کرد که بتوانند افراد واجد شرایط را به عضویت این انجمن درآورند.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران لرستان پایان سال جاری به اتمام می‌رسد، اذعان داشت: در صورت صلاحدید و مشورت با کارشناس اداره کار، به دلیل شیوع ویروس کرونا که تشکیل هرگونه مجمع تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد، طی یک فراخوان اقدام به برگزاری اعضای هیئت رئیسه و بازرس جدید خواهیم کرد.

سپهوند در پایان ضمن قدردانی از دیگر اعضای هیأت رئیسه انجمن که در همه حال همراه و دلسوز رسانه استان بوده‌اند اضافه کرد: دفتر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان، طبق روال گذشته به آدرس خرم‌آباد- میدان ۲۲ بهمن- خیابان صبا بالاتر از چهارراه آماده ارائه خدمات به اعضای این انجمن می‌باشد.

انتهای پیام/