×

جشنواره سراسری “هوره” در لرستان برگزار می‌شود

  • تیر ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس کانون هنرهای سنتی لرستان گفت: جشنواره سراسری “هوره خوانی” شهریورماه امسال در لرستان برگزار می‌شود. به گزارش نیساخبر“بهزاد پاکدل  اظهار داشت: جشنواره سراسری هوره خوانی شهریورماه امسال با همکاری کانون هنرهای سنتی شعبه سلسله برگزار می‌شود. وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارائه و اشاعه هنر کهن هوره خوانی و شناسایی هنرمندان برجسته […]

    جشنواره سراسری “هوره” در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس کانون هنرهای سنتی لرستان گفت: جشنواره سراسری “هوره خوانی” شهریورماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

    جشنواره سراسری "هوره" در لرستان برگزار می‌شود

    به گزارش نیساخبر“بهزاد پاکدل  اظهار داشت: جشنواره سراسری هوره خوانی شهریورماه امسال با همکاری کانون هنرهای سنتی شعبه سلسله برگزار می‌شود.

    وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارائه و اشاعه هنر کهن هوره خوانی و شناسایی هنرمندان برجسته و مستعد در این هنر و همچنین معرفی این هنر به نسل جوان است و در دو بخش هوره خوانی، مقاله‌نویسی و مصاحبه مکتوب برگزار می‌شود.

    رئیس کانون هنرهای سنتی لرستان عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره باید اجرای یک یا چند شیوه هوره خوانی با ذکر نام آن شیوه باکیفیت مناسب تصویربرداری کنند و آن را در قالب یک قطعه سی دی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    وی بیان کرد: در بخش مقالات علمی و مصاحبه‌ها تعیین پیشینه هوره و شیوه‌های متفاوت اجرایی آن برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تا دهم مردادماه ارسال کنند.

    پاکدل با اشاره به اینکه این جشنواره اوایل شهریورماه برگزار می‌شود گفت: متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی جشنواره به نشانی Canoonsonatialashtar@gmail.com مراجعه کرده و یا با شماره ۰۶۶۳۲۵۲۰۲۰۰ تماس بگیرند.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *