×

سرقت در استان لرستان ۲۰ درصد کاهش یافت

  • آبان ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:سرقت در استان لرستان درمهر ماه امسال ۲۰ درصد کاهش یافت. به گزارش نیساخبر” سردار محمد مهدیان نسب عصر امروز در بیست و سومین همایش استانی روسای کوپ لرستان، این همایش را  فرصتی برای راهبردهای انتظامی دانست و اظهار داشت:  همایش کوپ فرصتی برای اجرای طرح‌های بالادستی، پرداختن به موضوعات میدانی و […]

    سرقت در استان لرستان ۲۰ درصد کاهش یافت
  • سردار مهدیان نسب

    فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:سرقت در استان لرستان درمهر ماه امسال ۲۰ درصد کاهش یافت.

    به گزارش نیساخبر” سردار محمد مهدیان نسب عصر امروز در بیست و سومین همایش استانی روسای کوپ لرستان، این همایش را  فرصتی برای راهبردهای انتظامی دانست و اظهار داشت:  همایش کوپ فرصتی برای اجرای طرح‌های بالادستی، پرداختن به موضوعات میدانی و حوزه‌های دانش‌بنیان با مبنای علمی است.

    وی بابیان اینکه همایش کوپ یک کارگاه آموزشی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی است افزود: حوزه فوریت‌های پلیس، حوزه مطالبات مردم است  بنابراین  پلیس  باید در کمترین فاصله در خدمت مردم باشد.

    فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در چشم‌انداز فرماندهی انتظامی استان لرستان به دنبال کم کردن فاصله بین مردم و پلیس هستیم و با احداث مرکز فوریت‌های پلیس این فاصله کم می‌شود.

    وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های پیشگیرانه و خلاقانه در نیروی انتظامی استان لرستان به دنبال رفع خلأهای انتظامی استان هستیم.

    مهدیان نسب با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های خلاقانه در استان سبب کاهش ۲۰ درصدی سرقت‌ها در مهرماه شده است، گفت: در حوزه پیشگیری از جرم برابر قانون و آیین‌نامه‌ها ۱۷ دستگاه فعالیت دارند.

    فرمانده انتظامی استان لرستان به لزوم  همراهی همه دستگاه‌های متولی در امر پیشگیری تأکید کرد و اظهار داشت: تابلوی بهبود فرماندهی انتظامی لرستان ایستایی ندارد به سمت جلو رو به حرکت است.

    سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این همایش  گفت: نیاز است در همایش کوپ به مبانی نظری این همایش  پرداخته شود چراکه برای بروز کردن پلیس این همایش‌ها نیاز مبرم است.

    استاندار لرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت فردی، داخلی، به معنای فیزیکی و عاری از هر تهدیدی را بر عهده دارد و این کار خیلی سختی است که  خوشبختانه امروز پلیس توانسته  است از عهده آن بربیاید.

    وی یکی از روش‌های ارتقای احساس امنیت را نزدیک شدن به مردم دانست و بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی یکی از حلقه‌های نزدیک اصل نظام است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *