×

فرمانده سپاه ناحیه الشتر:
 عین الاسد آخرین گام سربازان نظام نبوده و نیست

  • دی ۲۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • سرهنگ پاسدار محمود یوسفوند در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان سلسله گفت: مکتب اسلام ریشه در قیام اباعبدالله الحسین(ع) دارد و برای حفظ و سربلندی آن باید مالک اشترهایی چون سردار سلیمانی را بدهیم.

     عین الاسد آخرین گام سربازان نظام نبوده و نیست
  • به گزارش نیساخبر؛فرمانده سپاه ناحیه الشتر بااشاره بر دسیسه های دشمنان انقلاب برعلیه نظام اسلامی اظهارداشت: در طول ۴۰ سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام به طرق مختلف سعی در سنگ اندازی و مانع شدن از توفیقات نظام داشته اند که به فضل الهی، برکت وجود رهبری اندیشمندانه مقام عظمای ولایت و مرجعیت و هوشیاری مردم با بصیرت نتوانسته اند کاری از پیش ببرند و امروز نظام مقدس اسلامی علاوه بر آنکه به پختگی رسیده بر قله های ترقی و اقتدار ایستاده است.
    سرهنگ یوسفوند با اشاره به پاسخ سربازان نظام اسلامی به آمریکای جنایتکارگفت: عین الاسد اولین و آخرین سیلی سربازان نظام انقلاب اسلامی نبوده و نیست. سرنگونی پهباد آمریکایی در گذشته هم یکی از ضرب شست های سربازان نظام اسلامی به آمریکا بوده و هر لحظه و هر کجا که آمریکا بخواهد حرکتی برعلیه نظام اسلامی داشته باشد همچنان سیلی سخت سربازان امنیت در راه است.
    فرمانده سپاه ناحیه الشتر حمله دقیق و نقطه زنی موشکی به عین الاسد را علیرغم وجود گنبد آهنین، رادارها، و پهبادهای امنیتی نماد قدرت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: امروز جهان به قدرت ایران اسلامی اذعان دارند.
    سرهنگ یوسفوند در خاتمه گفت: آنچه حاج قاسم را محبوب و سردار دل مسلمانان جهان کرده اخلاص، تقوا و شجاعت او بود و امروز همه ما وظیفه داریم سیره و راه حاج قاسم را سرلوحه کار و زندگی خود و خدمت به مردم قرار دهیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *