×

مدیران سفارشی جایی در ادارات سلسله ندارند

  • تیر ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرماندار سلسله با بیان اینکه در صورت لزوم، جابجایی مدیران را در برخی ادارات شهرستان خواهیم داشت، گفت: مدیران سفارشی باید بدانند که جایی در دستگاه های شهرستان نخواهد داشت زیرا ملاک، خدمت شایسته به مردم است. به گزارش نیساخبر، شریف خسروی روز شنبه در نشست شورای اداری سلسله در سالن جلسات فرمانداری افزود: خدمت […]

    مدیران سفارشی جایی در ادارات سلسله ندارند
  • فرماندار سلسله با بیان اینکه در صورت لزوم، جابجایی مدیران را در برخی ادارات شهرستان خواهیم داشت، گفت: مدیران سفارشی باید بدانند که جایی در دستگاه های شهرستان نخواهد داشت زیرا ملاک، خدمت شایسته به مردم است.

    به گزارش نیساخبر، شریف خسروی روز شنبه در نشست شورای اداری سلسله در سالن جلسات فرمانداری افزود: خدمت به مردم اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم باید در کنار هم باشیم.
    وی با تاکید بر اینکه برای آمدن و خدمت به شهرستان سلسله وام دار کسی نبوده ام، اظهار داشت: خط قرمز ما خدمت به مردم است و در این راستا باید مدیران شهرستان برنامه کاری خود برای امسال را طبق برش زمانی به فرمانداری ارائه دهند.
    فرماندار سلسله در خصوص برخی رانت ها در فعالیت پیمانکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: به دنبال بررسی این رانت ها هستیم و کسانی که این کارهای خلاف را انجام داده اند باید تجدید نظر کنند و به روابط خاصی اگر هست پایان داده شود.
    وی با اشاره به مدیرانی که برای خدمت تردد می کنند، افزود: به این مدیران نیز مهلت یک ماهه داده می شود که یا مستقر شوند یا در جای دیگری مشغول خدمت شوند.
    خسروی با تاکید بر فعال کردن کمیته هایی که مدیران دستگاه های اجرایی دبیر آنها هستند، اظهار داشت: متاسفانه شهرستان سلسله ظرفیت فراوانی در بخش گردشگری دارد اما هنوز بخش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان متولی ندارد و تعیین تکلیف نشده است.
    وی با تاکید بر ساماندهی مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان سلسله افزود: باید از این ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان استفاده شود.
    فرماندار سلسله با انتقاد از سرویس دهی نامناسب بخش مخابرات و ارتباطات به شهرستان سلسله خواستار برطرف کردن مشکلات موجود در این بخش شد.
    وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم به بهانه گران شدن دلار قیمت ها چند برابر شود؛ دستگاه های نظارتی شهرستان نباید اجازه افزایش غیرقانونی قیمت ها را بدهند.
    خسروی با تاکید بر تعریف حق آبه برای شهرستان سلسله گفت: مسئولان شهرستان باید به رسانه های خبری و خبرگزاری ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی پاسخگو باشند، نشست های خبری برگزار و روابط عمومی های خود را برای ارائه اطلاعات فعالیت های انجام شده در حوزه خود فعال کنند.
    وی با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در شهرستان سلسله تصریح کرد: رفت و آمد برای مردم پرهزینه و زمان بر است و اگر یک مورد اورژانسی پیش بیاید مشکل ایجاد می شود چون متخصص نداریم.
    فرماندار سلسله افزود: در سفر گذشته وزیر بهداشت قول یک دستگاه سی تی اسکن برای سلسله داده شده که هنوز عملی نشده است لذا امیدواریم با توجه به دستور وزیر بهداشت، علوم پزشکی لرستان پیگیر اهدای آن به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان باشند.

    انتهای پیام /

    منبع:ایرنا

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *