×

کسب ۲ سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران لرستانی

  • تیر ۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان گفت: در حال حاضر دو ورزشکار لرستانی سهمیه شرکت در پارالمپیک توکیو را کسب کرده‌اند همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم چهار یا پنج ورزشکار دیگر لرستانی سهمیه حضور در پارالمپیک را بگیرند.

    کسب ۲ سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران لرستانی
  • سیدحمید الیاسی اظهار داشت: شیوع کرونا باعث تعطیلی تمام فعالیت‌های ورزشی معلولان لرستانی شده و آن‌ها تنها در منازل خود به صورت فردی تمرین می‌کنند.

    وی با بیان اینکه سال گذشته سه ورزشکار لرستانی در مسابقات جهانی امارات شرکت کردند، افزود: از این سه نفر سجاد محمدیان و حامد امیری موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدند.

    رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه رشته‌های دو و میدانی برای شرکت در مسابقات پارالمپیک نیازمند یک حداقل رکورد هستند، قرار است که در ماه‌های آینده این رکوردگیری در کشور برگزار شود.

    الیاسی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم چهار یا پنج ورزشکار لرستانی دیگر سهمیه حضور در پارالمپیک را بگیرند، تصریح کرد: مربیان این ورزشکارها برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و آن‌ها تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهند.

    وی خاطرنشان کرد: استان لرستان از نظر امکانات برای ورزشکاران معلول با کمبودی روبرو نیست و در حال حاضر شیوع کرونا مهم‌ترین مشکل ورزشکاران برای رسیدن به آمادگی مورد نظر است که البته این شرایط برای تمام ورزشکاران ایران و دنیا یکسان است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *