×

گفتگوی اختصاصی نیساخبر بامسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر :برای هر صندلی که ما برآن تکیه میزنیم و دستور به حذف مقدسات می دهیم خون دهها شهید هدیه شده است/مردم با هوش و بصیرت در ۹ دی ۸۸ روزی افتخار آمیز به تقویم مردم عزیز ایران افزودند

  • دی ۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • حجت الاسلام عبدلی در گفتگو با خبرنگار نیساخبر اظهار داشت : انقلاب اسلامی از همان بدو تولد با بی مهری هایی از ناحیه دشمنان نادان و خودی های بی بصیرت مواجه بوده است. و در هر دهه لااقل یک فتنه رابه منظور براندازی نظام رقم زده اند. وی گفت: از اتفاقات تلخ ۶۸ کمی قبل […]

    گفتگوی اختصاصی نیساخبر بامسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر :برای هر صندلی که ما برآن تکیه میزنیم و دستور به حذف مقدسات می دهیم خون دهها شهید هدیه شده است/مردم با هوش و بصیرت در ۹ دی ۸۸ روزی افتخار آمیز به تقویم مردم عزیز ایران افزودند
  • حجت الاسلام عبدلی در گفتگو با خبرنگار نیساخبر اظهار داشت : انقلاب اسلامی از همان بدو تولد با بی مهری هایی از ناحیه دشمنان نادان و خودی های بی بصیرت مواجه بوده است. و در هر دهه لااقل یک فتنه رابه منظور براندازی نظام رقم زده اند.

    وی گفت: از اتفاقات تلخ ۶۸ کمی قبل از رحلت امام عظیم الشان گرفته تا حادثه کوی دانشگاه تهران در سال۷۸ و نیز حوادث ناگوار بین سال های ۷۶تا۸۴ و امثال آن همه وهمه نشان از برنامه های درازمدت و حساب شده استکبار جهانی در بر هم زدن امنیت مردم عزیزمان و از بین بردن یادگار امام راحل یعنی نظام مقدس اسلامی دارد اما بر دنیای کفر و جهالت باید اثبات شده باشد که این گونه حوادث هیچگاه نمی تواند درخت تنومندی که با خون هزاران شهید والامقام آبیاری شده است و ریشه در دل مردم دوانیده است را از بین ببرند.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الشترافزود: باید بدانند نظامی که با روح و جسم مردم عزیز پیوند دارد و نیز تا زمانی که این مردم بزرگ هوشیار و بیدارند هیچ قدرتی نخواهد توانست کمترین لطمه ای به آن وارد کند خاصه اینکه امام با بصیرت و نگهبانی تیزبین در راس این نظام به پاسداری مشغول است و با زیرکی و درایت خدایی نه تنها ایران بلکه دنیای اسلام را رهبری و هدایت می کند و به اقرار قدرت مردان دنیا همگان از او حساب می برند و بر تک تک سخنانش حساب باز می کنند. لذا دشمنان مستکبر و ولایت ستیزان داخلی و خارجی تصمیم گرفتند به بهانه تقلب در انتخابات ۸۸ فتنه ای دیگر راه انداخته و شانس خود را برای چندمین بار آزمایش کنند غافل از اینکه این حوادث گرچه می توانند برای مدتی مردم عزیز را آزار دهد لکن انقلاب را برای چندین سال بیمه می کند.اینان با بهانه تقلبی سر به شورش گذاشتند که خود معتقد به آن نبودند و دوستانشان بارها بر عدم تقلب اقرار کردند اینان حتی در صورت پیروزی نیز دست از فتنه بر نمی داشتند زیرا که هدفشان صرف انتخابات نبود بلکه تصمیم شان براندازی نظام بود اما زهی خیال باطل.

    حجت الاسلام عبدلی تصریح کرد: اما این بار نیز چشمان تیز بین پاسبان نظام اسلامی همه چیز را زیر نظر داشت و پیامبر گونه همه را چه دوست و چه دشمن مدیریت نمود. و بالاخره مردم باهوش و بصیرت در ۹ دی ۸۸ روزی افتخار آمیز به تقویم مردم عزیز ایران افزود و مدیریت ولی فقیه خود را تکمیل کرده و مهر تایید ی بر آن زدند.

    وی  افزود: این حادثه و اتفاقات دردناک و نیز حضور پرشور و انقلابی مردم فهیم ایران در ۹ دی نکاتی را به ما یادآوری میکند که عبارتند از:

    ۱.رمز پیروزی و غلبه بر اهداف شوم دشمن ونیز جهالت داخلی های بی بصیرت فقط گوش به فرمان بودن ولایت فقیه است.
    ۲.حساب معترضان به انتخابات ۸۸ از فتنه گران کاملا جداست زیرا این عزیزان هم علی رقم اینکه بعضی ها به نامزد ناموفق در انتخابات رای دادند زمانی که دیدند هدف تقلب در انتخابات نیست بلکه نقشه دشمنان هتک حرمت سیدالشهدا و براندازی نظام است صف خود را از فتنه گران جدا کرده و آنرا محکوم کردند.
    ۳.کور دلان و کج اندیشان معارض بدانند کوچک ترین انحراف از مسیر انقلاب و ولایت فقیه آنان را برای همیشه از چشم مردم بابصیرت ایران خواهد انداخت و باید آنان را در زباله دان های تاریخ پیدا کرد.
    ۴.دوستان نادان نیز دقت کنند حذف نام شهدا و حسین فهمیده از کتاب های درسی و یا حذف شهادت به ولایت امیرالمومنین علیه السلام از اذان واقامه دانش آموزان ولایی و یا حذف روز تاجگذاری امام عصر علیه السلام تنها و تنها سبب خشنودی دشمنان دین را فراهم میکند و لاغیر.
    زیرا خون و گوشت جوانان عزیز ما با وجود نازنین امام عصر و جد اطهرش امیرالمومنین علیهماالسلام عجین شده و در قلب آنان ریشه کرده و با این افکار و اعمال زشت خدشه پذیر نیست.
    ۴. بدانیم که برای هر صندلی که ما برآن تکیه میزنیم و دستور به حذف مقدسات می دهیم خون دهها شهید هدیه شده است.
    در پایان ضمن تشکر از مردم فهیم و با بصیرت و انقلابی شهرمان بخاطر حضور همیشگی در صحنه از ایشان دعوت می کنم تا بار دیگر در ۹ دی ماه ضمن لبیک به ندای ولایت و مخالفت با نقشه هایی که برای جوانان و نوجوانان عزیز مان کشیده می شود به دشمنان خارجی خاصه آمریکا بفهمانند که انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیسم فقط و فقط مرگ تدریجی آنان را رقم خواهد زد.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *