×

آیین تقدیر وتکریم از خادمان وخیران موکب مردمی حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان الشتر

  • دی ۸, ۱۳۹۸
  • ۰
  • آیین تقدیر وتکریم از خادمان وخیران موکب مردمی حضرت ابوالفضل العباس علیه سلام شهرستان الشتر با حضور مسولان استان لرستان برگزار شد.

    آیین تقدیر وتکریم از خادمان وخیران موکب مردمی حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان الشتر
  • به گزارش نیساخبر“در این آیین حجت الاسلام موسوی امام جمعه الشتر ضمن تقدیر از بانیان و خادمان و خیرین موکب، این اقدام جهادی را از مصادیق آتش به اختیار دانست و افزود: مسیری که شما عزیزان انتخاب نموده اید مسیر سعادت و موفقیت است.

    حجت اسلام موسوی رمز عبور از فتنه را تمسک به ولایت دانست و عنوان کرد: امروز کلام امیرالمومنین(ع) و بیان ائمه اطهار (ع) از لسان ولی امیر مسلمین جهان امام خامنه ای در دنیا شنیده می شود و این روشنگری و بصیرت افزایی چشم فتنه و فتنه گران را کور نموده است.

    درادامه مراسم  سردار توکلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان در سخنانی از زحمات این موکب برای اعزام کاروان وپذیرایی واسکان درشهر مقدس کربلا در ایام اربعین حسینی تقدیر و تشکر نمود.

    ذر ادامه مصطفی محمدنیا مدیر اجرایی وبانی موکب مردمی حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان الشترضمن ارائه گزارشی از عملکرد این موکب گفت:  موکب حضرت ابوالفضل العباس وموکب ثارالله هردو یک رسالت و هدف دارند و ان خدمت رسانی به زوار اقا امام حسین علیه سلام واهل بیت علیهم السلام است .

    وی تصریح کرد : ما هیچ گونه فرآیند وبرنامه ای جدا از هم نداریم وتمام دغدغه دو موکب آسایش و رفاه و ارامش زوار اقا امام حسین علیه سلام درکشور عراق است .

    درپایان این مراسم و پس از سخنرانی محمد سرلک ، معاونت قرار گاه فرهنگی صاحب الامر و دبیر ستاد اربعین استان لرستان  از خیران وخادمانی که به موکب کمک کرده بودند تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *