×

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان:
اجرای طرح آمران سلامت در لرستان آغاز شد

  • آبان ۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اجرای طرح آمران سلامت در مرکز استان و شهرستان های لرستان آغاز شد.

    اجرای طرح آمران سلامت در لرستان آغاز شد
  • صارم رضایی  اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیداتی که در راستای مقابله با کرونا داشتند، هلال احمر طرح آمران سلامت را در سراسر کشور آغاز کرد که از امروز این طرح در استان لرستان نیز اجرایی شده است.

    وی افزود: در اجرای این طرح، جوانان جمعیت هلال احمر در مکان ها و مراکز شلوغ حضور پیدا می کنند و به افرادی که پروتکل های بهداشتی را در بحث کرونا رعایت نمی کنند توضیحاتی ارائه می دهند که این افراد هم از ماسک استفاده کنند و فاصله ها را در نظر بگیرند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: توجیه کردن افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند و همچنین اقداماتی برای پیشگیری از شیوع کرونا از مهمترین اهداف اجرایی این طرح است که از امروز در مرکز استان و شهرستانها اجرا می شود.

    وی بیان کرد: در هر شهرستان با توجه به شرایط شیوع کرونا، بین یک تا ۱۰ پایگاه آمران سلامت برپا می شود و در مجموع پیش مبینی می شود حدود ۵۰ پایگاه در این راستا در استان تشکیل گردد. در اجرای این طرح در صورتی که ماسک در اختیار پایگاه ها قرار گیرد، جوانان هلال احمر نیز ماسک ها را در بین افرادی که ماسک نداشته باشند توزیع می کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *