×

از سوی مجمع مشورتی جوانان لرستان؛ مهلت ارسال مقالات به همایش «نقش جوان در اقتصاد مقاومتی» تمدید شد

  • بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
  • ۰
  • دبیر همایش «نقش جوان در اقتصاد مقاومتی» از تمدید مهلت ارسال مقالات به این همایش خبر داد. به گزارش نیسانیوز یزدان سهرابی در سخنانی با اشاره به برگزاری همایش نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی در لرستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و راه مقابله با تحریم […]

    از سوی مجمع مشورتی جوانان لرستان؛ مهلت ارسال مقالات به همایش «نقش جوان در اقتصاد مقاومتی» تمدید شد
  • مهلت ارسال مقالات به همایش «نقش جوان در اقتصاد مقاومتی» تمدید شد

    دبیر همایش «نقش جوان در اقتصاد مقاومتی» از تمدید مهلت ارسال مقالات به این همایش خبر داد.

    به گزارش نیسانیوز یزدان سهرابی در سخنانی با اشاره به برگزاری همایش نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی در لرستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و راه مقابله با تحریم های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

     

    وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه راه روشنی بوده و وظیفه ای را بر دوش همگان گذاشته است گفت: در این راستا نقش جوانان در سطح کشور در رسیدن به قله های امید و پیشرفت و تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است.

     

    دبیر همایش نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی، پویایی، تلاش، تحرک، ریسک پذیری و همت والا را از ویژگی های جوانان عنوان کرد و گفت: هر جای کشور جوانان حضور پیدا کرده اند، موفقیت، امید و سربلندی حاصل آن بوده است.

     

    سهرابی با بیان اینکه با عنایت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد مجمع مشورتی جوانان تشکیل شده است گفت: طی چند سال گذشته با ارشادات ایشان و همدلی مسئولان استان لرستان در راستای موضوعات مختلف فرهنگی، اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدامات ارزنده ای در سطح استان از سوی این مجمع صورت گرفته است.

     

    وی با اشاره به اینکه طی اسفند ماه سال جاری نیز با حضور مسئولان ملی همایش «نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی» در خرم آباد برگزار خواهد شد گفت: جوانان و صاحبنظران می توانند در سه محور «جوان، مطالبه گری، اقتصادمقاومتی» «جوان، فرهنگ سازی، اقتصادمقاومتی» و «جوان، اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی» مقالات خود را تا تاریخ ۹ اسفند ماه امسال به دبیر خانه همایش ارسال کنند.

     

    دبیر همایش نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اینکه علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مجمع مشورتی جوانان به نشانی www.lrjavan.ir  مراجعه کنند، افزود: همچنین به مقالات برتر جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

     

    منبع:مهر

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *