×

امام جمعه الشتر : هرکس بر کرسی خدمت تکیه زده، با تمام توان برای حل مشکلات مردم در همه ابعاد تلاش نماید.

  • کد نوشته: 2586
  • بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
  • ۰
  •  امام جمعه الشتر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به معنی گله نداشتن مردم از مسئولین نیست و انتظار می‌رود که هرکس بر کرسی خدمت تکیه زده، با تمام توان برای حل مشکلات مردم در همه ابعاد تلاش نماید. به گزارش نیسانیوز وبه نقل ازخبرنگار لرسو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این […]

    امام جمعه الشتر :  هرکس بر کرسی خدمت تکیه زده، با تمام توان برای حل مشکلات مردم در همه ابعاد تلاش نماید.
  •  امام جمعه الشتر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به معنی گله نداشتن مردم از مسئولین نیست و انتظار می‌رود که هرکس بر کرسی خدمت تکیه زده، با تمام توان برای حل مشکلات مردم در همه ابعاد تلاش نماید.

    به گزارش نیسانیوز وبه نقل ازخبرنگار لرسو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار از حضور پرشور مردم با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلیل بعمل آوردند.

    وی افزود: این تجلیل به خاطر آن است که ملت ایران با تمام وجود پای آرمان‌های والای انقلاب ایستاده‌اند و همواره نشان داده‌اند که هر جا نیاز باشد، یکپارچه و هم‌صدا به میدان می‌آیند و مشت واحدی می‌شوند و دشمن را عقب می‌رانند.

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای گله نداشتن مردم از وضع موجود نیست، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به معنی گله نداشتن مردم از مسئولین نیست و انتظار می‌رود که هرکس بر کرسی خدمت تکیه زده، با تمام توان برای حل مشکلات مردم در همه ابعاد تلاش نماید.

    وی انقلاب اسلامی و امنیت کنونی را ثمره خوان هزاران شهید دانست و ابراز داشت: مسئولین بایستی قدر مردم را با خدمتگزاری هر چه بیشتر بدانند و برای آگاهی از مشکلات جامعه، در بین مردم باشند.

    خطیب جمعه الشتر با اشاره به عبارت آشتی ملی که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده بود، گفت: ملت ایران، یکپارچه و متحدند و لفظ آشتی ملی، بی معناست چرا که در بین مردم قهری وجود ندارد.

    وی با اشاره به سوء استفاده استکبار از برخی گروه‌ها و جریانات سیاسی، این امر را نتیجه فاصله گرفتن از ولایت دانست و تصریح کرد: هر گروهی که از ولایت فاصله گرفت، طعمه استکبار می‌شود.

    وی ادامه داد: مردم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با هیچ کس تعارف ندارند که نمونه بارز آن، حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بود.

    حجت‌الاسلام موسوی تهدید نظامی دشمن را ترفندی در جهت غافل شدن از اصل مشکلات کشور همچون مشکلات اقتصادی خواند و بیان داشت: امروز مهم‌ترین مشکل موجود در جامعه، مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.

    وی افزود: مدیران و مسئولان فرهنگی بگویند که برای حل آسیب‌های اجتماعی چه کرده‌اند؟

    امام جمعه الشتر خاطرنشان ساخت: همه قوا در خدمت به مردم مسئولیت دارند لذا انتظار این است که در راه رشد و توسعه همه‌جانبه کشور و حل مشکلات موجود، همه مسئولان به وظیفه ذاتی خود در راه خدمت به مردم عمل نمایند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *