×

امروزه شاهد تنزل قدرت سیاسی استکبار جهانی هستیم/ ترس آمریکا از پیشرفت دانشمندان ما است نه از بمب‌های ما

  • مهر ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: استکبار جهانی از بمب ما نمی‌ترسند بلکه از این می‌ترسند دانشمندان ما مرز‌های علم را طی کرده و به علم‌های نوین دست پیدا کنند. به گزارش نیساخبر؛ سردار مرتضی کشکولی در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های لرستان اظهار داشت: شما از خود و ارمان‌های خود حمایت می‌کنید و سپاه […]

    امروزه شاهد تنزل قدرت سیاسی استکبار جهانی هستیم/ ترس آمریکا از پیشرفت دانشمندان ما است نه از بمب‌های ما
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: استکبار جهانی از بمب ما نمی‌ترسند بلکه از این می‌ترسند دانشمندان ما مرز‌های علم را طی کرده و به علم‌های نوین دست پیدا کنند.

    به گزارش نیساخبر؛ سردار مرتضی کشکولی در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های لرستان اظهار داشت: شما از خود و ارمان‌های خود حمایت می‌کنید و سپاه چیزی جز تجسم ارمان‌های مردم انقلابی هستند و مفتخریم که پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.

    وی با اشاره به اینکه در روایات داریم ائمه خدا را شکر کرده‌اند که دشمنان ما از احمق‌ها هستند و سبب وحدت و همگرایی می‌شوند، افزود: لفاظی‌های ترامپ اگر هوشمندانه بود دغدغه شود، اما اشتباه بزرگ ترامپ این بود که توهین به ملت کرد و ملت را تروریسم نامید.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی شکست‌های پی‌درپی را داشته و از روزی که رودررو شدیم تاکنون یک پیروزی را نداشته است، اما با هر کشوری که برخورد داشته حدود ۲۵ روز حکومت کرده است.

    وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی یعنی همه مردم است، عنوان کرد: امروز نرخ تنزل قدرت سیاسی استکبار جهانی را شاهد بودیم و حتی قدرت عمل را گرفته‌ایم نه چشم‌انداز دارند و نمی‌توانند میدان را ترک کنند لذا بعد از جنگ مذهب رو به سمت جنگ قومیتی رفته‌اند و مسائل کرد‌ها را مطرح کرده‌اند.

    کشکولی تصریح کرد: ما می‌فهمیم مخالفت استکبار جهانی با سپاه مخالفت با انقلاب اسلامی است، بادانش ورزی ما، با علم و دانش در جهان اسلام مبنایی مخالف هستند و در عراق دو هزار و ۵۰۰ دانشمند فیزیک و شیمی و.. را از بین بردند.

    وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از بمب ما نمی‌ترسند بلکه از این می‌ترسند دانشمندان ما مرز‌های علم را طی کنند و به علم‌های نوین دست پیدا کنند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: گاهی غفلت می‌کنیم ما اصلاً مخالف فعالیت سیاسی نیستیم فقط به وقتش سیاسی هستیم بلکه مسئولیت ما خدمت به مردم است.

    وی در رابطه با توقعاتش از دانشگاه این است که فارغ از همه رقابت‌های سیاسی، تصریح کرد: اصول امام در برخورد با استکبار جهانی که بخشی از آن گفتمان مقاومت است را مدنظر داشته باشند، که نرخ تنزل قدرت سیاسی را در منطقه بالابرده  و همه باید به دنبال ترویج آن باشیم.

    کشکولی با اشاره به اینکه در دانشگاه دشمن‌شناسی و بصیرت را حتماً باید داشته باشیم، افزود: با کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره‌ها باید کاری کنیم در این قصه این‌قدر مفاهمه انجام شود چراکه حضور آمریکا در منطقه سبب می‌شود به همه آسیب رسد.

    وی گفت: تعمیق روحیه انقلابی گری از دیگر توقعات من در دانشگاه‌ها است و این موضوع این‌قدر مهم است که مقام معظم رهبری این توصیه را به همه مخاطبان خود گفته است و همه ما باید انقلابی باشیم و این امری بدیهی است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه تبعین معارف انقلاب اسلامی خیلی مهم است، عنوان کرد: کتاب ازجمله وسایل باارزش است و در این راستا سپاه حضرت ابوالفضل لرستان کتاب‌فروشی معارف انقلاب اسلامی راه‌اندازی کردیم و با همین کتاب‌ها و معرفی حتی شهدای مدافع حرم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

    وی خاطرنشان کرد: واکنش مردم برای شهادت شهید حججی نشان از رشد ملت دارد و نشان از این دارد که انقلاب اسلامی زنده است و در این راستا تبیین معارف انقلاب اسلامی مهم است و همه از مردم تا پاسداران بهتر است در این زمینه فعالیت کنیم.

    کشکولی با اشاره به اینکه در بین مردم وحدت و همدلی باید صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید به بلوغ سیاسی برسیم و پرهیز از مناظره‌های سیاسی بیهوده را مدنظر داشته باشیم.

    وی با اشاره به اینکه مدرک دانشگاهی چندان به درد نمی‌خورد، گفت: اهتمام بورزیم به علم‌آموزی و دانشجو را عالم پرورش دهیم و سعی کنیم فرد خوب بار بیایید اگر این‌ها فرهنگ غالب بین دانشجو و دانشگاه و اساتید و نهاد برای مقابله با دشمن باشد.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *