×

برگزاری جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان سلسله

  • اسفند ۱, ۱۳۹۵
  • ۰
  • به گزارش نیسانیوز وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی به ریاست  فرماندارو با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. در ابتدای این جلسه، فرماندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشتند: گردشگری از مهمترین ظرفیت های شهرستان سلسله است و با توجه به سنت دیرینه مهمان نوازی مردم […]

    برگزاری جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان سلسله
  • به گزارش نیسانیوز وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی به ریاست  فرماندارو با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید.

    در ابتدای این جلسه، فرماندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشتند: گردشگری از مهمترین ظرفیت های شهرستان سلسله است و با توجه به سنت دیرینه مهمان نوازی مردم شهرستان و همچنین اهمیت اقتصادی این صنعت و با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز باید اقدامات و برنامه ریزی های لازم جهت ورود گردشگران به شهرستان فراهم شود.

    مهندس فلاح نژاد ضمن اشاره به پتانسیل بالای شهرستان در زمینه گردشگری تصریح کرد: ایام نوروزی فرصت بسیار خوبی برای معرفی این پتانسیل ها به صورت گسترده به هموطنان است و با توجه به بالا رفتن حجم مسافرت های نوروزی و استقبال خوب مسافران از شهرستان سلسله، امسال با برنامه ریزی دستگاه های اجرایی لازم است در راستای هدف تغییر از معبر گردشگری به مقصدگردشگری حرکت کنیم.

    ویدر ادامه بیان داشت: شهرستان سلسله با دارا بود ۴۰۰ اثر طبیعی و تاریخی و مناطق بکر گردشگری و آب و هوای معتدل پتانسیل بالایی در امر گردشگری دارد و می طلبد تا با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی زمینه رونق صنعت گردشگری را در این شهرستان فراهم نماییم.

    مهندس فلاح نژاد تصریح کرد: با هماهنگی های لازم می توان به بهترین نحو خدمات مناسب و در خور شان مسافران ارائه و در این رابطه ستادی تحت عنوان ستاد اجرایی خدمات نوروزی با محوریت میراث فرهنگی در شهرستان تشکیل می شود و تمامی دستگاه های شهرستان باید با دبیرخانه این ستاد هماهنگ باشند.

    فرماندار سلسله با اشاره به برپایی غرفه و نمایشگاه عرضه محصولات بومی و صنایع دستی در ورودی شهرستان تصریح کرد: چاپ و توزیع بروشور و کاتالوگ و نقشه راهنمای استان از دیگر خدماتی است که برای دسترسی آسان مسافران در نظر گرفته شود.

    فرماندار در ادامه افزود: به منظور جلوگیری از سردرگمی مسافران لازم است که آموزش و پرورش با هماهنگی شهرداری اسکان را در یک جا متمرکز نمایند و در این خصوص آموزش و پرورش با تجهیز هفت مدرسه و آمادگی برای تجهیز مدارس بیشتر در صورت نیاز نقش مهمی در رفاه حال مهمانان نوروزی دارد.

    وی بیان داشت: اداره غله و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در دوران تعطیلات نوروزی به صورت منظم بر عملکرد و تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها نظارت دارند و نانوایی ها به صورت شیفتی موظف به پخت نان و تامین مایحتاج عموم مردم هستند. فرماندار در ادامه تاکید نمود: اداره صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد بازار و قیمت اجناس نظارت داشته باشد و به منظور جلوگیری از گرانی میوه های پرمصرف مانند سیب و پرتقال برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد.

    وی در ادامه خواستار توجه ویژه به تامین برق مورد نیاز و جلوگیری از قطعی آن در ایام نوروز، اصلاح و تعمیر روشنایی های سطح شهر، تامین سوخت مورد نیاز خودروها، نظارت بر قیمت محصولات موجود در بازار، تجهیز عابر بانک های سطح شهر به اسکناس نو شد و از اداره برق شهرستان نیز خواست تا نسبت به مدیریت برق در ایام تعطیلات نوروزی اقدام نمایند و با برنامه ریزی آمادگی کامل در راستای خدمت دهی در این حوزه فعالیت نماید.

    فرماندار سلسله در پایان خواستار تهیه گزارش و برنامه های تبلیغی از شهرستان سلسله توسط صدا و سیما شد تا بتوان از این طریق شهرستان را به همه کشور معرفی نمود. وی در پایان بر زیباسازی چهره شهر به عنوان موثرترین عامل جذب مسافران تاکید و افزود: لازم است در این زمینه شهرداری از هم اکنون مقدمات کار را فراهم سازند و با همکاری ادارات دیگر ماننده اداره راهداری، و میراث فرهنگی هماهنگی لازم را به عمل آورند.

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *