نرگس صفر بیرانوند  اظهار داشت: به روال سال های قبل این موسسه در شب یلدا کنار خانواده های کم بضاعت و یا بی بضاعت است.

وی با اشاره به کمک ۳۰میلیون تومانی خیرین استان در شب یلدا افزود: خیرین و نیکو کاران برای خانواده های نیازمند ۳۰ میلیون تومان جهت خرید برنج، روغن، آجیل، میوه (انار و موز) و چند کیک تولد هزینه کردند

مدیر موسسه آبشارعاطفه های استان لرستان عنوان کرد: آبشار عاطفه ها در شب یلدا ۸۰۰ خانوار بی بضاعت و کم بضاعت در سطح استان را مورد حمایت خیرین مهربان و نیکوکاران قرار داد.

وی گفت: در شب یلدا موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها جشن تولد برای کودکان بی بضاعت در نظر گرفته است و برای این عزیزان کیک تولد سفارش داده و این جشن به همراه خانواده های آنها برگزار می‌شود که امید است که موجب شادی کودکان شود.

صفر بیرانوند عنوان بیان کرد: پیش بینی شده ۲۰۰ نفر از کودکان بی بضاعت در جشن شب یلدا حضور پیدا کنند و جشن تولد به همراه کیک تولد برای این عزیزان گرفته می‌شود.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور و استان وجود دارد موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها سعی داشته تا در شب یلدا کنار خانواده های بی بضاعت باشد.

مدیر موسسه آبشارعاطفه های استان لرستان تصریح کرد:هدف از توزیع مواد غذایی در بین افراد بی بضاعت را ترویج فرهنگ آیین سنتی شب یلدا و فرهنگ سازی کارهای خیر و کمک به هم نوع خود در بین مردم دانست.

انتهای پیام/