×

خبرنگاران، در خط مقدم نظام/ رسانه‌ها وکیل مدافع مستضعفان باشند

  • اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به اهمیت جریان‌سازی رسانهای اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران و رسانه‌های داخل کشور در انتشار اخبار خود بر تقویت نظام و امید بخشی به مردم توجه داشته باشند که البته شاهد هستیم این موضوع به‌خوبی مورد توجه رسانه‌های انقلابی قرار دارد.

    خبرنگاران، در خط مقدم نظام/ رسانه‌ها وکیل مدافع مستضعفان باشند
  • مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها وکیل مستضعفان بوده و باید در بیان مشکلات مردم به گوش مسوولان تلاش کنند.

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام علی درویشی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از مدیران رسانه‌ای استان لرستان، با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها در جامعه امروز، عنوان کرد: امروز در سطح دنیا شاهد هستیم که امپریالیسم خبری برای جریان سازی در ارتباط با یک موضوع خاص به صورت کاملاً هماهنگ عمل کرده و بعضاً رسانه‌های غربی بر روی تیتر یک رسانه خود در یک راستا حرکت می‌کنند.

    وی افزود: امروز در کنار رسانه‌های رسمی شاهد فضای مجازی هستیم که می‌تواند بسیاری مفید باشد اما از طرفی در صورت توجه نکردن به این عرصه حساس می‌تواند خطرناک هم باشد.

    مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به اهمیت جریان‌سازی رسانهای اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران و رسانه‌های داخل کشور در انتشار اخبار خود بر تقویت نظام و امید بخشی به مردم توجه داشته باشند که البته شاهد هستیم این موضوع به‌خوبی مورد توجه رسانه‌های انقلابی قرار دارد.

    وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع می‌تواند فضای جامعه را تحت تأثیر قرار داده و از بروز بسیاری از شایعات جلوگیری کند.

    درویشی یادآور شد: دشمن در شرایط فعلی بر انجام کارهای رسانه‌ای سرمایه‌گذاری زیادی کرده و در کنار آن بر ترویج شایعات و اخبار کذب اهتمام ویژه دارد.

    وی در ادامه خبرنگاران را در خط مقدم نظام دانست و افزود: خبرنگاران وکیل مستضعفان بوده و باید در بیان مشکلات مردم به گوش مسوولان تلاش کنند.

    این مسوول در پایان اظهار داشت: خوشبختانه در سیل اخیر اکثر رسانه‌ها در پوشش اخبار از جنبه‌های مختلف به‌خوبی عمل کردند و این حادثه نشان داد با همدلی در کار رسانه می‌توان به‌خوبی در جامعه جریان سازی کرد.

    منبع:فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *