×

در جذب نیروها عدالت باید رعایت شود/ گرامیداشت یاد امام راحل وظیفه همه است

  • خرداد ۱۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در جذب نیرو باید عدالت رعایت شود و این طور نباشد که با نامه فلان‌کس نیرویی جذب یا حذف شود.

    در جذب نیروها عدالت باید رعایت شود/ گرامیداشت یاد امام راحل وظیفه همه است
  •  سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد امام راحل در استان لرستان، اظهار داشت: بزرگداشت یاد اما راحل یک وظیفه شرعی برای همه ما است.ما هر ساله نیاز است که خود را با آن میزان بسنجیم که در نقشه راه و مسیری که امام راحل ترسیم کردند کجای این مسیر قرار داریم.

    وی با بیان اینکه امام راحل سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت پایه گذاری کردند، افزود: در بحث محور عدالت مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما عقب ماندگی‌هایی در این حوزه داریم.

    نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد توجه به عدالت در خدمت به مردم را ضروری برشمرد و گفت: در رسیدگی به مناطقی که تحت نظر مدیریت ما هستند باید نقاط مد نظر امام راحل را ببینیم.

    وی خاطرنشان کرد: محرومین، کوخ‌نشینان و پابرهنگان کلمات و موضوعاتی بود که امام راحل به آن توجه داشت و لذا ما نیز باید به این موضوعات توجه کنیم. در افرادی که به کار می‌گماریم نیز باید عدالت را مد نظر داشته باشیم و ببینیم افرادی که بکار گمارده‌ایم در مسیر عدالت حرکت می‌کند یا خیر.

    شاهرخی بر ضرورت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره و اظهار داشت: امام نیاز ندارد که ما دور هم جمع شده و از او یاد کنیم بلکه یاد امام برای توجه به نقشه راهی است که ایشان ترسیم کرد تا ما بدانیم چگونه باید عمل کنیم.

    وی تاکید کرد: در جذب نیرو باید عدالت رعایت شود و این طور نباشد که با نامه فلان‌کس نیرویی جذب یا حذف شود. از گذشته یکسری رویدادها در این استان بوده که علل عقب ماندگی آن است.

    نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه عنوان کرد: در بازه‌ای که مراسمات به شکل مرسوم نیست اداراتی که باید تبلیغ  شعار الله را رعایت می‌کردند اینها را کم مشاهده کردیم در حالی که اگر مراسمات تعطیل است باید شعارها را در کوچه‌ها و برزن‌ها ببینیم. اگر این موضوع رعایت نشود مجبور به تذکر و یادآوری خواهیم شد.

    وی بیان داشت: در باب باز شدن مساجد دستوری صادر شده و همه‌جا می‌تواند طبق پروتکل‌های موجود مساجد باز شود و همه از آن استفاده کنند.

    شاهرخی گفت: در باب مراسم گرامیداشت امام راحل می‌شود از تجربه شب‌های قدر استفاده کرد و مراسم‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در برخی مناطق برگزار کرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *