×

امام‌جمعه موقت الشتر:
دستگاه‌های جاسوسی دشمن به دنبال ترویج یأس در جامعه هستند

  • شهریور ۱۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  •  امام‌جمعه موقت الشتر گفت: دستگاه‌های جاسوسی و رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند فضا را خسته و ناامید جلوه داده و در میان مردم ایران یاس را ترویج دهند. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر شمن سفارش همگان به تقوای الهی گفت: ۱۷ شهریورماه سالروز «جمعه سیاه» و […]

    دستگاه‌های جاسوسی دشمن به دنبال ترویج یأس در جامعه هستند
  •  امام‌جمعه موقت الشتر گفت: دستگاه‌های جاسوسی و رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند فضا را خسته و ناامید جلوه داده و در میان مردم ایران یاس را ترویج دهند.

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر شمن سفارش همگان به تقوای الهی گفت: ۱۷ شهریورماه سالروز «جمعه سیاه» و کشتار مردم انقلابی توسط ارتش رژیم شاهنشاهی است؛ حادثه ۱۷ شهریور تاثیر عمیقی بر روند پیروزی‌های ما گذاشت و این روز را ایام الله نامیده اند.

    وی به سه شنبه ۲۰ شهریور اول محرم اشاره کرد و گفت: فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت می گویم؛ حقیقت عاشورا مانند قرآن عظیم و دست نیافتنی است و وجود اباعبدالله و حادثه عاشورا از خیلی حقایق بالاتر است.

    امام جمعه موقت الشتر با تاکید بر اینکه مهمترین حرکت در نوع جنگ نرم همین عزاداری ها در سوگ شهادت امام حسین(ع) است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و همه مبلغین باید این واقعه را بیشتر و بهتر بازگو کنند.

    حجت الاسلام صالحی همچنین به ۲۰شهریور شهادت شهید محراب آیت الله مدنی به دست منافقین اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انققلاب در دیدار اخیر خود با نمایندگان خبرگان رهبری مطالب مهم و ارزشمندی را ایراد کردند، رهبری در این دیدار تاکید کردند که مهمترین وظیفه مردم و نخبگان مشارکت در جهت حفظ وحدت و انسجام است، ایشان در سخنان خود تاکید ویژه ای بر پرهیز از ترویج یاس و ناامیدی در میان مردم کردند.

    امام جمعه موقت الشتر با بیان اینکه بدخواهان ملت به موازات جنگ اقتصادی جنگ رسانه ای را راه انداخته اند، تصریح کرد: جنگ مهم رسانه ای و تبلیغاتی در راه است که ما از آن پرهیز می‌کنیم؛ دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و صهیونیسم با حمایت قارون های منطقه میخواهند فضا را خسته و ناامید جلوه دهند و در میان مردم نسبت به یکدیگر  یاس و ناامیدی ایجاد کند.

    حجت الاسلام صالحی با تاکید بر اینکه البته در این شرایط باید با مفسدان اقتصادی و کسانی که اختلاس می کنند برخورد قاطع شود، افزود: ملت ایران همه چیز خود را در راه انقلاب گذاشتند و امروز باید با کسانی که موجب گرانی و اختلال در اقتصاد این مردم می شوند، برخورد شود.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *