×

دولت الکترونیک در سایۀ حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی محقق می‌شود

  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: دولت ما الکترونیک نشده، دولت الکترونیک در سایۀ حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی محقق می‌شود. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌ علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در نشست سیاسی با بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص ولادت آقا امام زمان (عج) گفت: […]

    دولت الکترونیک در سایۀ حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی محقق می‌شود
  • مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: دولت ما الکترونیک نشده، دولت الکترونیک در سایۀ حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی محقق می‌شود.


    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌ علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در نشست سیاسی با بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص ولادت آقا امام زمان (عج) گفت: ما نسبت به امام زمان (عج) یک سری وظایف داریم ازجمله عهد معرفت تا امام زمان همیشه در زندگی ما باشد دوم یارگیری برای امام زمان و سوم ذکر فضایل و مناقب حضرت به بهانه‌های مختلف است.

    وی با اشاره به تشویق دیگران به عدم استفاده از تلگرام تصریح کرد: همۀ ما که از تلگرام استفاده می‌کنیم بسم‌الله گفته و لبیک یا خامنه‌ای بگوییم تلگرام را کنار گذاشته و دیگران را هم تشویق کنیم، و اکنون‌که دولت می‌خواهد کار کند یا نکند، ما خودمان پیش‌قدم شویم.
    مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان در رابطه با دلایل استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی اظهار داشت: از دلایل استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی افزایش قدرت انتخاب مردم، استفاده دولت از ظرفیت‌ها یا دولت الکترونیک است چراکه دولت ما الکترونیک نیست، ما جرئت نداریم از طریق تلگرام خرید میلیاردی یا میلیونی انجام بدهیم چون ممکن است پول ما را برده و کسی نیست پیگیری کند، اگر پیام‌رسان داخلی باشد می‌توانیم از طریق آن وام گرفته، سرمایه‌گذاری و تجارت کنیم.

    وی با اشاره به دیگر دلایل استفاده از پیام‌رسان داخلی عنوان کرد: از دیگر دلایل استفاده از پیام‌رسان داخلی جلوگیری از اخبار کذب، شایعات و دروغ است؛ همین بحث موشک آمریکا به سوریه، چقدر مردم را ترساندند که آمریکا به ایران حمله می‌کند، آن‌هایی که عاقل هستند باید خوشحال بوده که اسرائیل یک موشک به داخل ایران بی اندازد چون آن زمان رژیم غاصبی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

    عبدلی با اشاره به اطمینان مردم نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی افزود: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: حرام است کسی اطلاعات مردم را چک کند، وقتی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمانده کل قوا، مرجع تقلید، رهبر دینی و سیاسی ماست این حرف را میزند یعنی امنیت کامل، یعنی ما با اطمینان کامل سراغ پیام‌رسان‌های داخلی مانند: سروش، آی گپ، ایتا و غیره برویم.

    وی با اشاره به جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی به‌جای تلگرام گفت: اگر پیام‌رسان‌های داخلی جایگزین تلگرام شود ما ازلحاظ اقتصادی به مخاطره نخواهیم افتاد، آمریکا شیطان بزرگ که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دست آن‌ها را خوانده و با نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی و سال‌های اخیر که اقتصادی بوده از نقشه‌های آن‌ها جلوگیری می‌کند.

    انتهای پیام/

    منبع:خبرگزاری بسیج

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *