×

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سلسله برگزار می شود

  • شهریور ۱۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   فرمانده سپاه ناحیه الشتر، گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله در شهرستان سلسله برگزار می شود. سرهنگ محمود یوسفوند با تاکید بر اینکه وظیفه بسیج و سپاه حفظ انقلاب اسلامی است که ریشه در قیام حسین(ع) دارد، عنوان کرد: هدف این رزمایش ایجاد انسجام و وحدت و […]

    رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سلسله برگزار می شود
  •  

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر، گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله در شهرستان سلسله برگزار می شود.

    سرهنگ محمود یوسفوند با تاکید بر اینکه وظیفه بسیج و سپاه حفظ انقلاب اسلامی است که ریشه در قیام حسین(ع) دارد، عنوان کرد: هدف این رزمایش ایجاد انسجام و وحدت و تقویت روحیه بسیجیان به عنوان پایه های امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

    وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف بسیج و سپاه انقلاب اسلامی کمک به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است، تصریح کرد: در این راستا ۲۰ گروه جهادی در شهرستان آماده خدمت رسانی به مناطق محروم شده اند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تعداد ۱۱۰ گروه جهادی که عموما نیز بومی بوده اند برای کمک رسانی به مناطق محروم شهرستان اعزام شده است.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به تشکیل بسیج محله محور به منظور کمک به ایجاد امنیت در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: همچنین سپاه ناحیه الشتر ساخت ۱۲ واحد مسکونی برای محرومان و مددجویان کمیته امداد با کمک این نهاد حمایتی را در دست اجرا دارد و همچنین احداث ۲ واحد غسالخانه و تعمیر و ساخت پنج مسجد را در سطح مناطق محروم شهرستان آغاز کرده است.

    وی با اشاره به پرداخت ۳۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به جوانان، افزود: اعزام تیم های پزشکی به مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان در قالب طرح شهید رهنمون و توزیع لوازم التحریر و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم از دیگر برنامه های در دست اجرای سپاه شهرستان است.

    ?سرهنگ یوسفوند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ۴۰ سال است با قدرت پیشرونده و پیش برنده با انسجام ملی و رهبری اندیشمندانه و مسئولان به قدرت منطقه ای رسیده به گونه ای که دشمن را به وحشت انداخته و تاب دیدن این همه پیشرفت انقلاب اسلامی را ندارد.

    ?وی با دعوت مسئولین به حفظ وحدت و انسجام در شرایط سخت پیش روی کشور، گفت: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال القای ناکارآمد بودن نظام اسلامی به مردم است لازم است که مسئولان و سران سه قوه وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند تا کشور اسلامی مان از این گردنه سخت نیز به سلامت عبور نماید.

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *