×

رسانه‌ها بازوی کمکی مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی هستند

  • تیر ۱۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسوول بسیج رسانه استان لرستان گفت: در شرایطی که دشمن از هر ابزاری برای اعمال فشار اقتصادی استفاده می‌کند رسانه‌ها می‌توانند بازوی توانمندی برای مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی باشند. به گزارش نیساخبر“رضا مریدی  به اهمیت نقش رسانه‌ها در خنثی‌سازی حربه‌های دشمن اشاره و بیان داشت: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته همواره از طرق […]

    رسانه‌ها بازوی کمکی مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی هستند
  • مسوول بسیج رسانه استان لرستان گفت: در شرایطی که دشمن از هر ابزاری برای اعمال فشار اقتصادی استفاده می‌کند رسانه‌ها می‌توانند بازوی توانمندی برای مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی باشند.

    به گزارش نیساخبر“رضا مریدی  به اهمیت نقش رسانه‌ها در خنثی‌سازی حربه‌های دشمن اشاره و بیان داشت: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته همواره از طرق مختلف به دنبال اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران بوده است و امروز نیز تلاش دارد با جنگ اقتصادی بر کشور ما فشار وارد آورد.

    وی افزود: در این شرایط رسانه از ابزاری است که دشمن با استفاده از آن به دنبال ایجاد تشنج و جنگ روانی است چنانکه سرمایه‌گذاری بزرگی در این زمینه کرده است.

    مسوول بسیج رسانه استان لرستان گفت: در چنین شرایطی وظیفه رسانه‌های داخلی بیش از پیش سنگین بوده و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که برنامه‌ها و حربه‌های دشمن بر جامعه تأثیر منفی نگذارد.

    وی در ادامه به وضعیت رسانه‌های فعال در لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد پویایی و وضعیت خوبی در رسانه‌های لرستان هستیم و این می‌تواند زمینه رفع مشکلات و بیان دغدغه‌های مردم باشد.

    مریدی یادآور شد: اهالی رسانه لرستان در شرایط موجود می‌توانند در رفع مشکلات اقتصادی بازوی مشاوره‌ای و کمکی برای مسوولان باشند و در این زمینه مسوولان نیز باید ارتباط خوبی با رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان برقرار نمایند.

    مسوول بسیج رسانه لرستان گفت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب از سوی بسیج رسانه ارتباط بهتری بین اهالی رسانه استان برقرار شود و در عین حال از رسانه‌ها در راستای بیان دغدغه‌های مردم حمایت‌های معنوی لازم صورت گیرد.

    انتهای پیام/

    منبع: فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *