×

ساخت ۲ بیمارستان در شهرهای سلسله و دلفان

  • کد نوشته: 15383
  • شهریور ۱۵, ۱۴۰۰
  • ۰
  • نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث و تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای الشتر و ۲۵۰ تختخوابی برای نورآباد تا بیست سال دیگر نیازی به احداث بیمارستان نخواهیم داشت.

    ساخت ۲ بیمارستان در شهرهای سلسله و دلفان
  • یحیی ابراهیمی  با اشاره به اینکه تعداد تخت شهرستان الشتر و نورآباد نسبت به نرم کشوری پایین تر است، افزود: طبق استاندارد به ازای هر یک هزار نفر باید ۷/۱ تخت داشته باشیم، این در حالی است که در سلسله و نورآباد این میزان هشت دهم هست که با توجه به جمعیت و استانداردها بسیار پایین است.

    وی بیان کرد: به منظور جبران کمبود تخت توانستیم درخواست مجوز تاسیس دو بیمارستان را پس از درخواست از وزیر و کمیسیون ماده ۲۰ در الشتر و نورآباد دریافت کنیم.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث و تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای الشتر و ۲۵۰ تختخوابی برای نورآباد  تا بیست سال دیگر نیازی به احداث بیمارستان نخواهیم داشت.

    ابراهیمی افزود: برای ساخت بیمارستان جدید الشتر حدود چهل هزارمتر زمین خالی در بیمارستان فعلی داریم، این درحالی است که زمین مورد نیاز برای بیمارستان جدید شش تا هفت هزارمتر است بنابراین می‌توان از ظرفیت بیمارستان فعلی استفاده کرد.

    وی عنوان کرد: با دریافت مجوزتاسیس بیمارستان  و مجوز ماده ۲۳، در بودجه ۱۴۰۱ ردیف پیوست یک گنجانده می‌شود که در این صورت سالانه اعتباری برای آن در نظرگرفته می‌شود.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در خانه ملت  با بیان اینکه امیدواریم سال آینده کلنگ احداث دو بیمارستان  الشتر و نورآباد برزمین زده شود، افزود: درصورت تکمیل این دو بیمارستان ظرفیت بیمارستان‌ها در الشتر و نورآباد چند برابر و تا چهل سال دیگر نیاز به بیمارستان و افزایش تخت نداریم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *