×

فعالیت قرارگاه فضای مجازی سپاه در راستای رزمایش کمک مومنانه

  • اردیبهشت ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان گفت: قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری درمورد کمک مومنانه، فعالیت خود را از ۲۲ فروردین آغاز کرده است.

    فعالیت قرارگاه فضای مجازی سپاه در راستای رزمایش کمک مومنانه
  • علی رشنو امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها در رابطه با اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه با اشاره به بیانات گهر رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه عدّه‌ای هستند که در این شرایط حقیقتاً زندگی‌شان بسختی قابل گذران است، مردمی که توانایی دارند بایستی در این زمینه فعّالیّت وسیعی را شروع کنند، اظهارداشت: قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان در آستانه ماه مبارک رمضان از ۲۲ فروردین فعالیت خود را آغاز کرد.

    وی با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیج در راستای کمک مومنانه گفت: پویش‌های مختلفی با عنوان کمک مومنانه در بسترفضای مجازی راه اندازی شد و از طریق اقدامات رسانه‌ای، جریان سازی و پست‌های تبلیغاتی از همه مردم شریف استان و خیران گرانقدر برای سهیم شدن در این امر خداپسندانه دعوت بعمل آمد.

    وی افزود: اسلام دین برادری و انفاق و ایثار است حال که بخاطر کرونا معیشت بسیاری از هم وطنانمان اوضاع خوبی ندارد انشالله با مواسات،همدلی و همراهی مردم بتوانیم ازاین سختی هم عبور کنیم و با کمک همه دستگاه‌ها، نهادها، خیران و اقشار مردم بتوانیم به خانواده‌های نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا در ماه مبارک رمضان کمک مومنانه برسانیم.

    مسئول سازمان فضای مجازی بسیج مرکز لرستان بیان کرد: قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در راستای اجرای این رزمایش سراسری از طریق تولید کلیپ، موشن، پوستر، عکس نوشته، خبر، گزارش تصویری، مصاحبه و … انتشار در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توئیتر نسبت به جریان سازی و اطلاع رسانی گسترده این امر مهم به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده است.

    رشنو تصریح کرد: برای به صحنه آوردن کمک‌های مومنانه مردم در جهت حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا همه نیروهای فعال در فضای مجازی بسیج استان با همه توان پای کار آمده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: در رزمایش کمک مومنانه اعضای شبکه مردمی سایبری انقلاب در سراسراستان، تیم‌های تولید محتوای دیجیتال بسیج، تیم های رسانه‌ای و خبری جهت بهتر برگزار شدن این رزمایش روزانه نسبت به انعکاس کمک‌های مردمی صورت گرفته در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *