×

مردم با حضور مقتدرانه در راهپیمایی ۹ دی بساط یک فتنه بزرگ را برچیدند

  • دی ۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد گفت: مردم با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی ۹ دی بساط هشت ماهه یک فتنه بزرگ را برچیدند.

    مردم با حضور مقتدرانه در راهپیمایی ۹ دی بساط یک فتنه بزرگ را برچیدند
  • سرهنگ حسن‌علی زمانی صبح امروز در همایش سیاسی فرماندهان نیروهای مسلح استان لرستان با اشاره به نزدیک‌شدن به حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی یکی از ایام‌الله ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یکی از برکت‌ها و معجزه‌های قرن است.

    وی افزود: دشمنان انقلاب در سال ۸۸ بعد از ۱۰ سال برنامه‌ریزی فتنه‌ و دسیسه‌ای را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده و از عدم بصیرت برخی از افراد جامعه سوء‌استفاده کردند.

    فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد عنوان کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ به مدت هشت ماه آشوبی را در ممکلت ایجاد کرده که خوشبختانه با حضور ملت غیور ایران این فتنه خاموش شد.

    وی با تاکید به اینکه مردم ایران با هدایت‌های دانایانه‌ مقام معظم رهبری، آشوب و فتنه ۸۸ را کنترل کردند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور مقتدرانه خود در ۹ دی بساط هشت ماهه یک فتنه بزرگ را برچیدند. عمق علاقه و تعهد مردم کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۹‌دی تبلور یافت و نمادین شد.

    زمانی خاطرنشان کرد: چنان‌چه امروز فتنه‌ای سخت‌تر و تهاجمی‌تر از فتنه ۸۸ مثل اغتشاشات اخیر در کشور ایجاد شود، قطعا با حضور ملت بابصیرت ایران، بساط این توطئه در ۴۸ ساعت برچیده خواهد شد.

    وی با بیان اینکه فتنه‌ها و اغتشاشات در کشورهای دیگر با سرکوب و برخورد مستقیم نیروهای امنیتی کنترل می‌شوند، اظهار داشت: اما به برکت نظام جمهوری اسلامی و با توجه به فرهنگ به‌وجود آمده، ملت ایران با حضور در صحنه سردمدار سرکوب و از بین بردن آشوب‌ها می‌شوند و با حضور مقتدرانه فتنه‌ها را در جامعه خفه می‌کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *