وی بابیان اینکه این رویداد استارتاپی از دوم لغایت چهارم بهمن‌ماه در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار می‌شود افزود: این رویداد استارتاپی برای نخستین بار در استان لرستان برگزار می‌شود و تمامی رده‌های مختلف بسیج و همچنین سایر علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد تخصصی شرکت کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان بابیان اینکه این رویداد تخصصی در ۴ رشته برگزار می‌شود عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه‌های پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در این رویداد شرکت کنند.

وی بیان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق کانال اطلاع‌رسانی این رویداد به آدرس تلگرامی Lorestan_Startup@  ثبت‌نام کنند.

سرهنگ رشنو با اشاره به اینکه موضوع مسابقه در روز افتتاحیه به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بین ۳۰ تا ۴۰ تیم تولید محتوا در این رویداد استارتاپی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در قالب ۳ تا ۵ نفره می‌باشد و به تیم‌های برنده اول تا سوم در هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان گفت: هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی کشف و به‌کارگیری استعدادهای بسیج در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی، ورود هوشمندانه و وسیع بسیجان در تمامی عرصه‌های فضای مجازی، ایجاد نشاط، پویایی و بالا بردن سطح کیفی تولیدات فعالان بسیجی سطح استان است.

انتهای پیام/