×

همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی در استان لرستان آغاز شد

  • مهر ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی با حضور نمایندگان ولی‌فقیه ۵ استان به مدت ۲ روز در استان لرستان آغاز شد. به گزارش نیساخبر، همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی امروز با حضور نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه ۵ استان در خرم‌آباد آغاز شد. در  همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی که در ۲۵ و ۲۶ مهرماه در […]

    همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی در استان لرستان آغاز شد
  • همایش ائمه جمعه کشور

    همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی با حضور نمایندگان ولی‌فقیه ۵ استان به مدت ۲ روز در استان لرستان آغاز شد.

    به گزارش نیساخبر، همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی امروز با حضور نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه ۵ استان در خرم‌آباد آغاز شد.

    در  همایش تحکیم مبانی خانواده اسلامی که در ۲۵ و ۲۶ مهرماه در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان نیز حضور دارند.

    در  این همایش حول محور مبانی تحکیم خانواده  سخنرانی می‌شود مقالاتی در با موضوعات تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی آن، فرهنگ‌سازی و تقویت تعاملات اخلاقی، خانواده و مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی،  خانواده و آسیب‌های اجتماعی، نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده، ترویج رشد جمعیت و آسیب‌شناسی آن، گفتمان سازی تسهیل ازدواج موفق و آسان، علل فروپاشی خانواده در غرب، تبیین مسئولیت‌ها در خانواده، نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی، جایگاه زن در خانواده و خطر پیری و راهکارهای ازدیاد جمعیت نیز از طرف ائمه جمعه ارائه می‌شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *