وی بیان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی مردم استان لرستان و تعداد زیاد خانوارهای کم درآمد، عزم ملی می‌طلبد که همه مسلمان ها نسبت به همنوعان خودشان بی تفاوت نباشند و کمک کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید مشارکت همه جانبه مردم در قالب پویش کمک مومنانه جهت رفع کمک حداقلی، فرهنگ سازی شود که همه شیعیان و مومنین به فکر محرومان و مستضعفان باشند و توصیه می شود افرادی که توان مالی بالایی دارند به این قضیه ورود کنند و تا جایی که می توانند به همنوع خود کمک مالی، روحی و جسمی کنند.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به فکر اقشار کم درآمد به خصوص کودکانی باشیم که بدون شام می‌خوابند یا به فکر کودکان بی بضاعت باشیم و کمک کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم در سفر به روستاهای محروم شهرستان نورآباد، در هر روستایی تعداد زیادی معلولیت های جسمی را مشاهده می کردم که از خانواده‌های کم درآمد و از توان مالی کمی برخوردار بودند، که فقر، تنگدستی وسوء تغذیه حاکم بر این روستاها است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار می رود که با جدیت به این قضیه ورود کنند و در بحث مشارکت عمومی و کمک مومنانه فرهنگ سازی خوبی صورت بگیرد که انشالله هیچ خانواده محروم و فقیری در کشور نداشته باشیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران کرونا خانواده های آسیب دیده از این ویروس به خصوص در استان لرستان زیاد هستند، استانی که شغل بیشتر مردمان آن کارگری است و خانواده های آسیب دیده فقیر که هیچ منبع درآمدی ندارند، بیشتر ضربه پذیر هستند.

وی افزود: خیلی از خانواده ها کارگران ساختمانی بودند که تنها منبع درآمد آنها هم با آمدن ویروس کرونا از دست رفته و هیچ درآمد دیگری ندارند که در این زمینه دولت و ملت باید کمک کنند.

انتهای پیام/