×

گزیده ای از وصیت نامه شهیدان مدافع حرم، بخش؛ تبعیت از ولی فقیه در کلام مدافعین حرم

  • کد نوشته: 2775
  • اسفند ۳, ۱۳۹۵
  • ۰
  • جوانان وطن در هر صورت ممکن پشتیبان ولی فقیه باشند و بمانند چون مملکت اسلامی بدون ولی فقیه ارزشی ندارد. به گزارش نیسانیوز گروه دولت اسلامی عراق و شام در پانزدهم اکتبر ۲۰۰۶ و پس از نشست شماری از گروه‌های مسلح در عراق شکل گرفت آن چه که در بین عقیده های واهی این گروه نمایان […]

    گزیده ای از وصیت نامه شهیدان مدافع حرم، بخش؛ تبعیت از ولی فقیه در کلام مدافعین حرم
  • تبعیت از ولی فقیه در کلام مدافعین حرم

    جوانان وطن در هر صورت ممکن پشتیبان ولی فقیه باشند و بمانند چون مملکت اسلامی بدون ولی فقیه ارزشی ندارد.

    به گزارش نیسانیوز گروه دولت اسلامی عراق و شام در پانزدهم اکتبر ۲۰۰۶ و پس از نشست شماری از گروه‌های مسلح در عراق شکل گرفت آن چه که در بین عقیده های واهی این گروه نمایان است انجام بزرگ ترین جنایت ها ،قتل ، غارت و زورگویی ها با دادن فتواهای اسلامی است که موج نفرت از اسلام را در بین جهانیان ظاهر ساخت.

     

    به واقع کمک تسلیحاتی ،نظامی و تبلیغاتی غرب ،صهیونیست ها به این گروه با هدف مستقیم اسلام هراسی در جهان صورت گرفته و هم اکنون غرب در این منجلاب که گریبان خود را هم گرفته دست و پا می زند.

    در این بین جوانان ایران اسلامی  با این نگاه که دفاع ازاسلام و جبهه ی حق به زمان و مکان خاصی محدود نیست و هر جایی که آیین ودین اسلام را در معرض بدعت و خطر ببینند، ورود پیدا کرده و در برابرظلم و زورگویی سکوت نکرده و بی تفاوت نبوده

    اینان درراه دفاع از عقیده و ارزش های ناب اسلامی به هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزهای کشور خود رفته و برای دفاع از اسلام واقعی و ریشه کن کردن ظلم و کفر تا پای جان خود به نبرد با تکفیر و داعش و سلفی و وهابی می پردازند.

    امام خامنه ای(مدظله العالی) در رابطه با برتری و امتیازات شهدای مدافع گفت: این شهدا امتیازاتی دارند؛یکی این است که این ها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

    امتیاز دوم این شهدا این است که این ها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر این ها مبارزه نمی کردند این دشمن می آمد داخل کشور…

    در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور،ملت،دین و انقلاب اسلامی فدا کردند.

    امتیاز سوم هم این است که این ها در غربت به شهادت رسیدند. این هم یک امتیاز بزرگی است که پیش خدای متعال فراموش نمی شود.

    متن زیر بیان دو موضوع ولایت فقیه و حجاب در لابه لای اکثر دست نوشته های شهیدان مدافع اسلام و حریم اهل بیت (ع) است

     “همه ی ما شب انتخابی خواهیم داشت که به صف عاشوراییان بپیوندیم یا از معرکه ی جهاد بگریزیم و در خون ولی خدا شریک باشیم

    شهید مرتضی آوینی”

    شهید امیر لطفی…

    چند درخواست از جوانان وطنم دارم:

    اول اینکه در هر صورت ممکن پشتیبان ولی فقیه باشند و بمانند چون مملکت اسلامی بدون ولی فقیه ارزشی ندارد.به دختران مسلمان عرض می کنم که حجاب زهرایی شما موجب حفظ نگاه برادران می شود،به پسران مسلمان عرض می کنم بی اعتنایی و حفظ نگاه شما موجب حفظ حجاب خواهران خواهد شد.آیه ی ۱۶۴ تا ۱۷۰ سوره ی آل عمران را زیاد قرائت کنید.

    شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری…

    وصیتم فقط سلام به رهبر است:سلام مرا به امام خامنه ای برسانید و به ایشان بگویید از ایشان شرمنده ام ،چون یک جان بیش تر نداشتم تا در راه دفاع از حریم اهل بیت و حریم امام و انقلاب تقدیم نمایم!

    فاش می گویم و از گفته خود دلشادم

    بنده عشقم و از هر دو جهان ازادم

    شهید مدافع حرم حجت اصغری…

    اگر شهید نشویم لاجرم باید بمیریم !پس چه مرگی بهتر و بالاتر از شهادت که نزدیکترین لحظه وصل به وصال و سریع ترین راه به لقا الله است.اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

    از تمامی جوانان کشور می خواهم که پشتیبان ولی فقیه باشند و دشمنان داخلی و خارجی را خوب شناسایی کنند تا به مملکت آسیبی نرسد. و هر شخص یا گروهی که به مستکبرین غرب و صهیونیست ها تمایل دارد را به عنوان دشمن نظام بدانند.

    شهید مصطفی صدر زاده…

    شکر بی پایان خدایی را که محبت شهدا و امام شهدا را در دلم انداخت و به بنده توفیق داد تا در بسیج خادم باشم…از تمام دوستان و اآشنایان تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبرب گوش فرا دهند تا گمراه نشوند زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است.

    شهید هادی ذوالفقاری..

    .از خواهرانم می خواهم.که حجابشان مثل حجاب حضرت زهرا رعایت بکنند نه مثل حجاب های امروزی!چون این حجاب ها بوی حضرت زهرا را نمی دهند.

    شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان…

    فتاده در سر ما عجیب میل زیارت

    عدو شوذ سبب خیر اگر خدا خواهد

    صبر را سرلوحه کار خود قرار دهیدو مطمین باشید همه از این دنیا خواهند رفت و تنها کسی که باقی خواهند ماند خداوند متعال است.

    شهید مسلم نصر…

    همگی ما باید در فتنه ها از مسیر حق منحرف نشویم و چشم به چراغبان و روشنای راه ان مسیر مقام عظمای ولایت را داشته باشیم.

    شهید مدافع حرم رسول خلیلی…

    این دنیا با تمام زیبایی ها و انسان های خوب و نیکوی آن محل گذر است نه وقوف و ماندن!و تمامی ما باید برویم و انتهای راه همین است.دیر یا زود فرقی نمی کند؛اما چه بهتر که زیبا برویم.

    این حکایت ،این نبرد بین حق و باطل و این خون نوشت ها ادامه دارد….

    انتهای پیام/

    منبع خبر: خبر افلاک
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *