×

یادمان شهدای گمنام پل‌دختر پاتوق معتادان/ بخشی از مصالح و امکانات پروژه به سرقت رفت

  • کد نوشته: 14835
  • اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰
  • ۰
  • دبیر شورای هماهنگی دفاع مقدس پل‌دختر گفت: یادمان شهدای گمنام این شهرستان در سایه وعده‌های مسوولان به پاتوق معتادان، خلاف‌کاران، دزدان و … تبدیل شده است.

    یادمان شهدای گمنام پل‌دختر پاتوق معتادان/ بخشی از مصالح و امکانات پروژه به سرقت رفت
  • علی محمد گنجی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پل‌دختر اظهار کرد: یادمان شهدای گمنام پلدختر از سال ۹۰ علی رغم وعده‌های مسوولان تکمیل نشده و به واسطه این بی‌توجهی‌ها، این شهدا در پل‌دختر مظلوم واقع شدند.

    وی افزود: ساخت یادمان شهدای گمنام پل‌دختر با متولی‌گری اداره میراث فرهنگی ردیف بودجه گرفت، اما چون این اعتبارات قطره چکانی بود، پیشرفت آن کند و نیمه کاره ماند و این امر موجب اعتراض مردم و خانواده‌های شهدا شد.

    دبیر شورای هماهنگی دفاع مقدس پل‌دختر گفت: با پیگیری‌های انجام شده هر سال با بازدید معاونان سابق استانداری لرستان ،ابتدای هر سال وعده‌هایی مبنی بر تکمیل این یادمان در هفته دولت داده می‌شد، اما با گذشت چندین هفته دولت ،دفاع مقدس و دهه فجر ،این پروژه هم‌چنان نیمه تمام مانده است.

    وی افزود: سال گذشته تکمیل یادمان شهدای گمنام پل‌دختر توسط سپاه سید شهدا(ع) استان تهران با اختصاص بودجه ای به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان مشروط بر عمل به تعهدات دستگاه‌های اجرایی شهرستان آغاز شد.

    گنجی یادآور شد: به دلیل بالا رفتن قیمت مصالح مورد نیاز، بودجه کفاف نداد ، فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران نیز جابه‌جا شد و پیمانکار پروژه با توجیه اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به تعهدات خود عمل نکردند، تجهیزات و کارگاه را جمع کرد.

    وی افزود: اکنون نیز بخشی از امکانات و مصالح ساختمانی پای کار در پروژه یادمان شهدای گمنام پل‌دختر به سرقت رفته است.

    مسئول شورای هماهنگی دفاع مقدس پل‌دختر از عدم حضور فرماندار به عنوان رئیس جلسه این شورا انتقاد کرد و گفت: فرماندار باید در این جلسه حضور می‌یافت تا بتواند با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و یا اداره دیگری اعتباری جذب و این یادمان تکمیل شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *