به گزارش #نیساخبر به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس لرستان، امیر غفوری نژاد اظهار داشت: امسال ۷۴ فضای آموزشی تحویل شده است که از این تعداد ۱۸ واحد در قالب ۴۵ کلاس درس به صورت کامل با مشارکت خیرین بوده است.

وی افزود: بعد از وقوع سیل سال ۹۸ در استان به همراهی سپاه استان، زمینه ۲۷ فضای آموزشی در قالب بیش از ۴۷ کلاس درس برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استان لرستان ایجاد و تعدادی از این فضاهای آموزشی را هم تحویل آموزش و پرورش استان دادیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: استان لرستان به دلیل قدمت فرهنگی که دارد بسیاری از فضاهای آموزشی ما در شهرهای بزرگ و روستاها قدمتی بیش از نیم قرن قدمت دارند به طوری که بیش از ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان لرستان ناایمن هستند.

غفوری نژاد تصریح کرد: اگر اعتبارات دولتی ما سالانه بالای ۳۰ میلیارد تومان پول نقد باشد، بیش از ۳۰ سال زمان نیاز است که ما بتوانیم این مقدار فضای  آموزشی را استاندارد کرده و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۳۰ کلاس درس با مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی خیران در ساخت فضاهای آموزشی استان انجام شده است، گفت: انتظار داریم خیرین ما را کمک و یاری دهند تا گوشه ای از مشکلات فضاهای آموزشی استان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/