×

نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان برگزار می‌شود

  • بهمن ۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • کاربران شبکه‌های اجتماعی، کاربران عادی و صاحبان رسانه از ۱۰ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند تا در نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان شرکت کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

    نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان برگزار می‌شود
  • مسئول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی در استان گفت:کاربران عادی شبکه‌های اجتماعی و صاحبان رسانه تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند در نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی لرستان شرکت کنند.

    به گزارش نیساخبر، علی سبزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان به‌همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان با مشارکت سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود، اظهار داشت: گسترش روزافزون فناوری‌های ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های پیام‌رسان و پایگاه‌های خبری از یک سو و اهمیت پرداختن به مقوله فرهنگ کاربری و استفاده صحیح از این بستر عظیم ما را بر آن داشت تا نخستین جشنواره استانی شبکه‌های اجتماعی را برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

    وی افزود:کاربران شبکه‌های اجتماعی، کاربران عادی و صاحبان رسانه از ۱۰ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند تا در نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان شرکت کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

    مسئول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان با اشاره به اهداف برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی در لرستان عنوان کرد: این اهداف شامل معرفی کانال‌ها و صفحات مفید و مناسب به مخاطبان، ایجاد جایگاهی برای ارزیابی کانال‌ها و صفحات، شناسایی و کشف استعدادهای برتر در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد انگیزه برای فعالیت مناسب و صحیح در شبکه‌های اجتماعی و کمک به رفع آسیب‌های ناشی از استفاده نامناسب از  این بستر است.

    سبزی اظهار داشت: جایزه نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان ده‌ها جایزه نقدی و غیر قدی شامل، کارت هدیه پنج‌میلیون ریالی، کارت هدیه سه‌میلیون ریالی، کارت هدیه یک‌میلیون ریالی، هارد اکسترنال، چندین فلش مموری، پاوربانک، تبلت و سایر جوایز است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *