×

استاندار لرستان مطرح کرد؛
استارت ۲ پروژه راه‌آهن و سد «معشوره» در لرستان از ابتدای بهمن ماه

  • کد نوشته: 15637
  • دی ۱۸, ۱۴۰۰
  • ۰
  • استاندار لرستان از استارت و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راه‌آهن و سد «معشوره» در این استان از ابتدای بهمن ماه امسال خبر داد.

    استارت ۲ پروژه راه‌آهن و سد «معشوره» در لرستان از ابتدای بهمن ماه
  • به گزارش نیساخبر؛ فرهاد زیویار  با اشاره به توافق شش هزار و ۷۵۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: علاوه بر اعتبارات پروژه‌های عمرانی، اختصاص بالغ بر ۷۷۲ میلیارد تومان تسهیلات برای استان مورد توافق با نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است.

    وی عنوان کرد: همچنین میزان سرمایه گذاری ها برای لرستان ۴۱۰ میلیارد تومان است، مجموع موارد یاد شده برای لرستان هفت هزار و ۹۳۴ میلیارد تومان است.

    استاندار لرستان با تاکید بر اینکه این میزان اعتبار فعلاً مورد توافق قرار گرفته چرا که برای تصویب فرآیندهای دیگری نیاز دارد، افزود: بخشی از مصوبات سفر به جلسات کارشناسی است که آنها را تا معاونت اجرایی رئیس جمهور دنبال می‌کنیم، بخشی، جلسه با معاون اول رئیس جمهور، بخش دیگر، جلسه با حضور شخص رئیس جمهور در استان و بخش دیگر آن نکاتی است که توسط نمایندگان ویژه رئیس جمهور مانند وزرا، معاونین وزرا و… که به مناطق مختلف اعزام شده‌اند، است، اینها نیز جای توافق و تصویب هم دارند و ممکن است به مجموع ۱۷۰ مصوبه یاد شده اضافه شوند.

    زیویار در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اعتبارات یاد شده، جدا از اختصاص اعتبار برای چند پروژه اصلی لرستان از جمله سد «معشوره» و راه آهن است گفت: استارت و عملیات اجرایی این دو پروژه قبل از پایان دی ماه و تا اوایل بهمن ماه با هم آغاز خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *