×

بخشدار جدید فیروزآباد معرفی شد طی مراسمی که در بخشداری فیروزآباد شهرستان سلسله برگزار گردید،

  • بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
  • ۰
  • به گزارش نیسانیوز وبه نقل از لرسو؛ مراسم تودیع و معارفه بخشدار فیروزآباد با حضور فرماندار سلسله، مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، بخشدار سابق و بخشدار جدید در بخشداری فیروزآباد برگزار گردید. «قدرت‌الله فلاح‌نژاد» فرماندار سلسله در این مراسم گفت: در بخش فیروزآباد کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف شروع شده است که باید با […]

    بخشدار جدید فیروزآباد معرفی شد  طی مراسمی که در بخشداری فیروزآباد شهرستان سلسله برگزار گردید،
  • معرفی بخشدار جدید فیروزآبادبه گزارش نیسانیوز وبه نقل از لرسو؛ مراسم تودیع و معارفه بخشدار فیروزآباد با حضور فرماندار سلسله، مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، بخشدار سابق و بخشدار جدید در بخشداری فیروزآباد برگزار گردید.

    «قدرت‌الله فلاح‌نژاد» فرماندار سلسله در این مراسم گفت: در بخش فیروزآباد کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف شروع شده است که باید با برنامه‌ریزی، روند کنونی ادامه یافته و به سرانجام مطلوب برسد.

    وی خاطرنشان ساخت: بخشدار سابق فیروزآباد با جدیت تمام، منافع مردم را بر همه چیز ترجیح و در تمام زمینه‌ها از جمله انتخابات دارای عملکرد خوبی بود و با تلاش شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

    این مقام مسئول افزود: بخش فیروزآباد با ۶۶ روستا جهت توسعه و رونق، نیازمند تلاش بیشتر است و واقع شدن دهستان غیر برخوردار قلایی در این بخش، وظایف مدیران را سخت‌تر می‌کند.

    فرماندار سلسله با اشاره به انتخابات شورای‌های اسلامی و ریاست جمهوری در ابتدای سال ۹۶ اظهار داشت: انتخابات سالم، حداکثری و قانونمند در دستور کار تمام انتخابات است.

    وی ادامه داد: در شهرستان سلسله انتخابات گذشته مجلس به بهترین شکل ممکن برگزار گردید و در بخش فیروزآباد نقش آقای خنجری به عنوان بخشدار فیروزآباد پررنگ بود.

    فلاح‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از زمینه‌های تخصیص اعتبار وجود دهیاری و شورای روستا می‌باشد امیدواریم در روستاهایی که ۴ نفر کاندید وجود دارد حتماً انتخابات شورا برگزار شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *