×

مدیرکل حوزه هنری لرستان؛
برگزیدگان رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در خرم‌آباد معرفی شدند

  • کد نوشته: 15625
  • دی ۱۴, ۱۴۰۰
  • ۰
  • رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.

    برگزیدگان رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در خرم‌آباد معرفی شدند
  •  

    مدیرکل حوزه هنری لرستان در مراسم اختتامیه رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» گفت: حاج قاسم سلیمانی مرد بی‌تکرار تاریخ مقاومت، ایستادگی و مردانگی است.

    سامان سپهوند افزود: در آئین اختتامیۀ رویداد «عقیق سلیمان» گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره مردی را زنده کنیم که ریخته شدن خونش پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه، خط جهاد و مقاومت را دوباره زنده کرد.

    وی تصریح کرد: خون حاج قاسم دور از وطن توسط شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت، پیکرش اربا اربا شد، سر از تنش جدا شد، تا خون مردم به جوشش بیفتد، دست‌ها و پاها و سرها به حرکت در بیاید و کوچه به کوچه، خیابان به خیابان، شهر به شهر پیکرش را تشییع کنند، او را بر سر دست بگیرند و به عالم و آدم بگویند ما پیرو سلیمانی، شاگرد اول مکتب امام خمینی هستیم.

    مدیرکل حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد: ما دست از این راه و این مسیر و این آرمان نمی‌کشیم و این را آحاد ملت در یوم الله بدرقه حاج قاسم، به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است.

    سپهوند تصریح کرد: اما ما در حوزه هنری در کنار برادران خود در سازمان فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری خودمان را موظف دانسته‌ایم که بستری فراهم کنیم که هنرمندان این دیار هم در دومین سالگرد سردار دل‌ها به میدان بیایند و با هنر خود به ایشان و آرمان‌های او ادای دین کنند.

    وی خاطرنشان کرد: چه اینکه این آغاز راه است؛ مسیری که حاج قاسم برای ما گشوده است را رها نمی‌کنیم و دست از مکتب حاج قاسم بر نمی‌داریم و به یاری خداوند منان و روح بلند این سردار مجاهد امیدواریم.

    رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار سلیمانی شهید راه مقاومت تصریح کرد: باید مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد در جامعه تبیین و نهادینه شود و در این میان بی شک تأثیر فعالیت‌های فرهنگی هنری نقش بسزایی دارد.

    وی به نقش و جایگاه هنر در پیشرفت، توسعه و آبادانی اشاره و بر نقش و تأثیر هنرمندان در این عرصه تاکید کرد.

    رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه حوزه هنری اقدام شایسته ای در برگزاری رویداد پویانمایی داشته، بر تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادها تاکید کرد.

    در پایان با اعلام آرا هیأت داوران برگزیدگان رویداد پویانمایی و تصویر سازی (عقیق سلیمان) معرفی شدند.

    در رشته پویانمایی اثر حسین امینی از خرم آباد به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد و از اثر سارا شیخ الاسلامی از الیگودرز تقدیر شد.

    در بخش موشن گرافیک اثر محمد آزادبخت از کوهدشت به عنوان برگزیده انتخاب و از محمد جواد بازگیر از خرم آباد تقدیر شد.

    در بخش موشن کمیک احمد رضا امرایی از رومشکان برگزیده و از امیر حسین عبدالوند تقدیر شد.

    در بخش تصویرسازی دیجیتال اثر علی سیفی از خرم آباد برگزیده و از بهاره دادگستر از اندیمشک تقدیر شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *