×

جزئیات دستگیری ۳ اغتشاشگر با سلاح جنگی در لرستان

  • آبان ۹, ۱۴۰۱
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان جزئیات دستگیری سه اغتشاشگر با سلاح جنگی در استان را تشریح کرد.

    جزئیات دستگیری ۳ اغتشاشگر با سلاح جنگی در لرستان
  • داریوش شاهون‌ونداظهار داشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

    وی افزود: از این سه اغتشاشگر که دو باند یک نفر و دو نفره به‌صورت جداگانه فعالیت داشتند ۲۲ قبضه کلت کمری ساخت آمریکا و شش قبضه سلاح شورشی کشف و ضبط شد.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان عنوان کرد: چنانچه پس از بررسی‌های انجام‌شده این افراد قصد داشتند از این سلاح‌ها برای کشته‌سازی در اغتشاشات اخیر، ناامن کردن فضای استان لرستان و سایر استان‌ها استفاده کنند، مجازات آنها محاربه و مفسد فی الارض است و اعدام می‌شوند در غیر این صورت به ۱۵ سال حبس محکوم می‌شوند.

    وی  بیان کرد: همان‌گونه که بارها تأکید کرده‌ایم نسل جوان و نوجوان نباید فریب رسانه‌های معاند و جوسازی‌های آنان را  بخورند، چرا که دشمنان و رسانه‌های معاند تنها به‌دنبال حاشیه‌سازی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی هستند و بر کسی پوشیده نیست که دلشان به حال این کشور نمی‌سوزد.

    شاهون‌وند گفت: امنیت عمومی استان خط قرمز دستگاه قضاست و با کسانی که با امنیت مردم بازی کنند، بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *