×

دستگاه‌های اجرایی برتر استان لرستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

  • مهر ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برتر استان لرستان در جشنواره شهید رجایی امروز تجلیل شدند.

    دستگاه‌های اجرایی برتر استان لرستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند
  •  

    سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در جلسه شورای اداری لرستان  که در سالن جلسات استانداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی از مجموع دو هزار امتیاز مورد ارزیابی قرار گرفت.

    وی افزود: امسال  دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی در پنج گروه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی،گروه تولیدی خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت،گروه سلامت و رفاه اجتماعی و همچنین گروه عمومی و قضایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با کسب بالاترین امتیاز جشنواره شهید رجایی را کسب و برتر شناخته شد.

    وی بیان کرد: در گروه زیربنایی و توسعه شرکت آب و فاضلاب، در گروه عمومی و قضایی اداره کل اقتصاد و دارایی در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل امور مالیاتی به‌عنوان دستگاه برتر لرستان معرفی شدند همچنین در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بهزیستی به عنوان دستگاه برتر این حوزه در جشنواره شهید رجایی شناخته شد.

    حسن پور تصریح کرد:اداره کل پزشکی قانونی،مرکز تحقیقات کشاورزی و اداره کل نوسازی مدارس بیشترین رشد را در مقایسه با ارزیابی سال گذشته داشته اند .

    وی با اشاره به دستگاه‌های برتر دو حوزه عمران، خدماتی و حوزه اقتصادی بر اساس تشخیص شورای راهبری خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن و شرکت گاز در حوزه عمران و خدماتی  برتر و همچنین در حوزه اقتصادی بانک ملی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل شیلات و سازمان صنعت، معدن و تجارت برتر شناخته شدند.

    حسن پور اظهار داشت: از مجموع ۵۱ دستگاه اجرایی استان سه دستگاه رتبه عالی دارند، پنج دستگاه ضعیف‌اند که بر اساس مصوبه  شورای راهبری علت ضعف آنها پیگیری می‌شود و مابقی دستگاه نیز در حد متوسط خوب هستند.

    وی افزود: دستگاه‌هایی که در قعر جدول رتبه‌بندی هستند موظف‌اند با برگزاری کارگروه‌های توسعه مدیریت دستگاه با حضور مدیر دستگاه برای بهبود عملکرد و اصلاح فرآیندهای دستگاه در طی سال برگزار شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *