×

رفع محرومیت از اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی است

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان: نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی‌از اهداف  مقدس انقلاب اسلامی ایران رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان است. به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان که در بیت […]

    رفع محرومیت از اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی است
  • نماینده ولی فقیه در استان:

    نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی‌از اهداف  مقدس انقلاب اسلامی ایران رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان است.رفع محرومیت از اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی است

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد یکی‌از پدیده‌های مبارک و ارزشمند است که با دوراندیشی حضرت امام راحل تاسیس شده است .

    آیت الله  میر عمادی گفت:  عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)  باعث زینت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و این نهاد به مردم خدمت  خالصانه و بی‌منت ارائه می‌دهد .

    امام جمعه خرم آباد افزود: یکی‌از اهداف انقلاب اسلامی ایران رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان است.

    آیت الله میر عمادی خاطر نشان کرد: سیره معصومین و ائمه‌اطهار(ع) در جهت کمک به نیازمندان بوده است و آیات قرآن مشوق نیکوکاران است.

    امام جمعه خرم آباد بیان داشت:  کمیته امداد علاوه بر بحث رسیدگی به فقرا بایستی در بحث خود کفایی و نظام فرهنگی آن در مسایل مختلفی که می تواند بر ای یک زندگی مناسب که برای محرومین نیاز بوده است  کمیته امداد انجام داده است .

    وی گفت: انصافا کمیته امداد در طول این مدت خدمت خاصانه و بی منت توانسته است  ارائه بدهد.و هیچگاه هم به دنبال منت نبوده است  و فقط خواسته است که دل خانواده های محروم را خوشحال کند .

    آیت الله  میر عمادی عنوان داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران  رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان استٰ؛ لذا کمیته امداد امام در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم  های خوبی برداشته است.

     امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: امدادگران  کمیته امداد بدانند هر قدمی که برای که برای محرومان بر می دارند خداوند برای هر قدم آنها یک حسنه و یک سئه پاک می نویسد و این نشان فرهنگ دینی و سیره معصومین ما هست.

    نماینده ولی فقیه در استان یاد آور شد: فرهنگ اسلام فرهنگ کمک به نیازمندان است فرهنگ دستگیری از گرفتار هاو حمایت از مستضعفان است لذا انقلاب اسلامی در هر کجای عالم حضور داشته باشد از مظلومان و مستضعفین حمایت خواهند کرد.

    میر عمادی با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: نظام مقدس جمهوری را حمایت از  مستضعفان دانست افزود:  اگرامروز می بینید که جمهوری اسلامی  ایران به هر کشوری اسلامی که دارد  کمک می کند نشان از سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی است ؛ و نظام ما  نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور از مظلومین و مستضعفین حمایت می کند .

    وی یاد آور شد: وظیفه اساسی کمیته امداد رفع محرومیت و کم‌کردن فاصله طبقاتی است لذا حقوق‌های نجومی برخلاف اهداف نظام و عدالت است و باعث شکاف طبقاتی و بی عدالتی  می‌شود.

    امام جمعه خرم آباد به امر خودکفایی اشاره کرد و گفت: اهتمام به خود کفای موجب استقلال خانواده هامی شود  است و هرچه که در این راستان قدم بردارید و به سمت خودکفایی برویم محرومیت ها کمتر می شود و طرح مسئله خود کفایی  بسیار اساسی است .

    آیت الله میر عمادی گفت: یکی از اهداف کمیته امدادا رفع محرومیت است  متاسفانه کارهای که صورت می گیرد بر که خلاف اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است از جمله همین حقوق های نجومی که اتفاق افتاده است بر خلاف اهد اف نظام جمهوری اسلامی  و عدالت است .

    وی افزود: خدمت  به محرومین بالاترین عبادت است و خدمت به محرومین در زندگی انسان  موثر است .

    آیت‌الله میرعمادی عنوان داشت: جشن نیکو کاری یک بهانه است برای دعوت از مردم و مشارکت مردم در رفع محرومیت است لذا هدف از جشن نتحسان و نیکو کاری مشارکت و حضور مردم  در این امر خیر است.

    امام جمعه خرم‌آباد ضمن تاکید به نهادینه کردن فرهنگ صدقه در جامعه، اظهار داشت: کمیته امداد باید توجه بیشتردر امر صدقات داشته باشد زیرا جامعه ما بر این متعقد است که صدقه رفع بلا و نزول برکات است و باعث محبت است از این رو  ما باید فرهنگ صدقه دادن و فرهنگ زکات را در جامعه نهادینه کنیم .

    نماینده ولی فقیه در پایان سخنرانیش از مردم خواست تا در پایگاههای جشن احسان و نیکو کاری حضور پیدا کنند و سخاوتمندی خود را مثل سال های گذشته در این امر نشان دهند .

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *