×

مسئولین به فکر ریشه‌کن کردن معضل بیکاری باشند

  • خرداد ۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، مسئولیت مسئولان را دوچندان کرده و امیدواریم که منتخب ملت با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث ریشه‌کن کردن بیکاری، برای رفع این معضل مهم تلاش کند.   به گزارش نیساخبر؛حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره […]

    مسئولین به فکر ریشه‌کن کردن معضل بیکاری باشند
  • ملت ایران شایسته بهترین خدمات هستند/ مسئولین به فکر ریشه‌کن کردن معضل بیکاری باشند

    امام جمعه الشتر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، مسئولیت مسئولان را دوچندان کرده و امیدواریم که منتخب ملت با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث ریشه‌کن کردن بیکاری، برای رفع این معضل مهم تلاش کند.

     

    به گزارش نیساخبر؛حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، همگان را به لزوم بهره‌گیری هرچه بیشتر از این ماه توصیه و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، فرصتی برای تمرین تقوا و بندگی و انس هر چه بیشتر با قرآن کریم است.

    وی در ادامه به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره و افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، عظمت این نظام مقدس را به رخ جهان کشیدند و نشان دادند که در هر برهه‌ای از زمان در صحنه حضور دارند و پشتیبان ولایت فقیه هشتند.

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: این حضور مردم در انتخابات، مسئولیت مسئولان را دوچندان کرده و امیدواریم که منتخب ملت با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث ریشه‌کن کردن بیکاری، برای رفع این معضل مهم تلاش کند.

    وی با اشاره به برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت، از متولیان و دست‌اندرکاران آن ابراز تشکر کرد و گفت: این ملت که همواره ثابت کرده‌اند در صحنه حضور دارند، شایسته بهترین خدمات هستند و دولت بایستی فارغ از گرایش‌های سیاسی از نخبگان و افراد توانمند در پست‌های اجرایی کشور بهره گیرد.

    حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان و خرید تسلیحات نظامی ال سعود از آمریکا، بیان داشت: ال سعود در بحبوهه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیب ترامپ حمایت کردند و امروز با دعوت از وی و خرید گسترده تسلیحات نظامی از دولت آمریکا به او باج دادند.

    وی خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود زیر پرچم استکبار به آنها خدمت می‌کند و هر کس در ولایت استکبار قرار گرفت، روز به روز خوارتر و ذلیل‌تر خواهد شد تا به نابودی کامل برسد.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *