×

معاون راه و شهرسازی لرستان: ۲۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۷۰ کیلومتر از چهار خطه‌های لرستان نیاز است

  • اسفند ۳, ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تکمیل ۱۷۰ کیلومتر از چهارخطه‌های لرستان ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گزارش نیسانیوز، صادق مریدی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در سند اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی […]

    معاون راه و شهرسازی لرستان:  ۲۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۷۰ کیلومتر از چهار خطه‌های لرستان نیاز است
  • ۲۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۷۰ کیلومتر از چهار خطه‌های لرستان نیاز است

    معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تکمیل ۱۷۰ کیلومتر از چهارخطه‌های لرستان ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    به گزارش نیسانیوز، صادق مریدی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در سند اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان لرستان ۱۷۰ کیلومتر چهارخطه و ۳۳۰ کیلومتر راه روستایی و گردشگری درنظر گرفته شده است.

    وی افزود؛ تا کنون ۷۳ کیلومتر از چهارخطه‌های استان به بهره‌برداری رسیده است؛ حدود ۴۳ کیلومتر از چهار خطه خرم آباد – دوره – کوهدشت باید تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد که تا کنون ۲۳ کیلومتر از آن ساخته شده است.

    معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه طول چهارخطه خرم آباد – نورآباد ۴۷ کیلومتر است، بیان کرد: از این مسیر ۱۸ کیلومتر تا کنون به بهره‌برداری رسیده و ۱۴ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

    مریدی گفت:  طول مسیر الیگودرز – خمین ۱۱٫۵کیلومتر است که تا کنون از این میزان ۸٫۵ کیلومتر به اتمام رسیده و ۳ کیلومتر مابقی در مرحله بیس و آسفالت است. طول مسیر محور خرم آباد – پلدختر ۲۷ کیلومتر است که تا خرداد سال ۹۶ حدود ۱۷ کیلومتر آن به بهره برداری می‌رسد.

    معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد:  میزان تعهد این سازمان برای ساخت محور الشتر – فیروز آباد  ۱۴ کیلومتر است که تاکنون ۷ کیلومتر از آن به صورت ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است.

    وی با اشاره به اینکه طول محور ازنا – شازند ۱۵ کیلومتر است اظهار داشت: علیرغم اینکه هیچگونه اعتباری نداشته حدود ۵ کیلومتر از آن آسفالت شده و تا پایان خرداد سال آینده عملیات اجرای آن به اتمام می‌رسد.

    مریدی افزود: برای تکمیل ۱۷۰ کیلومتر از چهارخطه های لرستان ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این در حالیست که اعتبار چهارخطه‌های استان در سال ۹۵ و از محل اعتبارات ملی ۴۵ میلیارد تومان بوده که ۴۴ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است. تاکنون در راستای اجرای چهارخطه های لرستان ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *