×

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان: همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان در استان لرستان برگزار می‌شود

  • شهریور ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود. به گزارش نیساخبر“ سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در هفته دفاع مقدس باهدف تجلیل از شهدای گران‌قدر،همه نقش‌آفرینان و ایثارگران برگزار می‌شود تا یک‌بار دیگر رشادت، […]

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:  همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان در استان لرستان برگزار می‌شود
  • پازدار

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

    به گزارش نیساخبر سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در هفته دفاع مقدس باهدف تجلیل از شهدای گران‌قدر،همه نقش‌آفرینان و ایثارگران برگزار می‌شود تا یک‌بار دیگر رشادت، ولایتمداری و اطاعت مردم از امام خمینی(ره) را مرور کنیم.

    وی افزود: تاریخ نشان داده از ابتدا تا امروز گروهی از انسان‌های مجاهد که در جهت احیا سنت‌های الهی قدم برداشته‌اند دنیای کفر در مقابل آن‌ها ایستاده‌ و مشکلاتی را برای رسیدن به اهداف به وجود آورده است؛ انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مصداق بارز عدالت‌خواهی و حق‌جویی بود اما استکبار جهانی تاب این عدالت‌خواهی را نیاورد و نتوانست رویداد عظیم تاریخی را باور کند و قبل از آغاز جنگ تحمیلی دشمن به سرکردگی آمریکا خیلی کارها کرد که انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: تلاش استکبار جهانی تفرقه‌افکنی در داخل کشور بود و برای رسیدن به اهداف خود دست به اقدامات مختلف زدند ولی موفق نشدند بنابراین برای برانداختن جمهوری اسلامی متوسل به جنگ رسانه‌ای شدند.

    وی بیان کرد: به راه انداختن کودتاهای مختلف، ترور شخصیت‌ها و محاصره اقتصادی نیز ازجمله اقدامات دشمن بود ولی موفق نشدند و جنگ نابرابری با عضویت ۴۰ کشور به سرکردگی استکبار جهانی علیه ما تحمیل کردند که همین انقلاب نوپا با مردمی وفادار و آموزه‌های دینی به مقابله پرداخت پیروز شد.

    پازدار تصریح کرد: اعتمادبه‌نفس، خودباوری، وحدت نیروهای مسلح، تشکیل بسیج، تحول در صنایع دفاعی کشور و قبول جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت در صحنه بین‌المللی از دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.

    وی در راستای سالم‌سازی اماکن تفریحی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای تیرماه در ۲ منطقه بیشه و گهر حلقه‌های صالحین حضور داشتند و مناطقی مانند آب سفید و کهمان سلسله نیز حضور حلقه‌های صالحین نیاز است.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در راستای اعزام راهیان نور به مناطق جنگ‌زده سوریه گفت: در سطح کشور راهیان نور بین‌المللی راه‌اندازی شده و در استان نیز قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج راه‌اندازی شده است که اقشار مختلف مردم به جنوب و غرب کشور اعزام می‌شود و اگر برای اعزام به مناطق آسیب‌زده سوریه به استان سهمیه لحاظ شود افرادی که تمایل دارند در بحث خدمات‌رسانی کمک کنند اعزام می‌شوند.

    این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس مقارن با ایام محرم است همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان در استان برگزار می‌شود و یکی از عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی می‌شود که مجموعه فعالیت‌های مردم لرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *