×

پاسخ دندان‌شکن مردم الشتر به رییس جمهور آمریکا در یوم‌الله ۲۲ بهمن+عکس

  • بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
  • ۰
  • مردم شهرستان سلسله با حضور آگاهانه و پرشور و نشاط خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های رییس جمهور آمریکا دادند. مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سلسله همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر حضور باشکوه خود در حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند. […]

    پاسخ دندان‌شکن مردم الشتر به رییس جمهور آمریکا در یوم‌الله ۲۲ بهمن+عکس
  • مردم شهرستان سلسله با حضور آگاهانه و پرشور و نشاط خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های رییس جمهور آمریکا دادند.

    مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سلسله همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر حضور باشکوه خود در حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

    راهپیمایی 22 بهمن در الشتر

    جوانان و نوجوانان الشتری که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایتکار به خیابان‌های این شهر آمده بودند، صحنه‌هایی ناب را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

    این مراسم رأس ساعت ۱۰ صبح از میدان حضرت امام خمینی(ره) الشتر آغاز و تا مصلای نمازجمعه این شهر ادامه یافت.

    حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی»، امام جمعه الشتر در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: ۲۲بهمن حرکتی پایان‌ناپذیر و جوشش درونی ملت ایران در راه مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار است.

    وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تبعیت محض ملت بابصیرت ایران اسلامی از ولایت فقیه و حضور در همه صحنه‌ها به خصوص یوم‌الله ۲۲بهمن، به یک قدرت بلامنازع جهانی تبدیل شده است.

    امام جمعه الشتر تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام خود را جهانیان خواهند داد و آن پیام این است که با وجود مشکلات و سختی‌ها ادامه‌دهنده راه امام و شهدا هستند و در برابر استکبار ایستاده‌اند.

    وی ابراز داشت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام نقشه‌های مختلفی را برای ریشه کن کردن اسلام اجرا کرده و رو ز بروز بر توطئه‌های خود می‌افزایند لذا وظیفه همگان است که با بصیرت و آگاهی، روحیه انقلابی و جهادی خود را تقویت کرده و در مقابل این جریان‌ها هوشیاری لازم را داشته باشند.

    حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی پایدار و محکم است چرا که پایگاهی مردمی دارد و دشمنان سعی در ایجاد خلل در این عرصه می‌کنند.

    وی اضافه کرد: یکی از اهداف دشمنان ایجاد شکاف بین نظام و مردم است و مردم بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیعت دوباره با نظام و رهبری، دشمنان را ناامید کردند.

    امام جمعه الشتر خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی موجب شد تا مردم ایران زیرپرچم ولایت فقیه گرد هم آیند و با وحدت و یکپارچگی در مقابل تمام قدرت‌های زورگو و مستکبر خارجی و بدخواهان مقاومت کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *