×

چرا مساله قدس مساله اصلی دنیای اسلام است؟

  • تیر ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • ✅ این سوالی است که گاه و بویژه در آستانه روز قدس تکرار می شود. بنا براین به نظر آمد که در آستانه روز قدس، خوب است که به این سوال جواب داده شود. ◀️ اولین دلیل این است که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تنها رژیمی است که در این قرن و در این […]

    چرا مساله قدس مساله اصلی دنیای اسلام است؟
  • این سوالی است که گاه و بویژه در آستانه روز قدس تکرار می شود. بنا براین به نظر آمد که در آستانه روز قدس، خوب است که به این سوال جواب داده شود.

    ◀️ اولین دلیل این است که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تنها رژیمی است که در این قرن و در این دنیا و در این بخش از دنیا که سرزمین همسایه ما و سرزمین دینی ما است، به شکلی کاملا وحشیانه و قرون وسطایی و دقیقا پس از پایان یافتن دوران استعمار کهن، کشور و ملت دیگری را تصرف و استثمار کرده است.

    ◀️ دومین دلیل این است که این رژیم جعلی صهیونیستی، بد ترین انواع سرکوب و شکنجه و تحریم دارویی و غذایی را علیه مردم بومی که در سرزمین خود زندگی می کنند اعمال می کند و هیچ حقی از حقوق انسانی را برای ایشان قائل نیست. نه امنیت، نه مسکن، نه سلامت و نه هیچ حق دیگری را برای مخالفانی که بر اساس همه قوانین فطری و بشری و دینی حق دارند، به رسمیت نمی شناسد.

    ◀️ سوم اینکه این ملت مظلوم از جانب تمام دنیا تنها مانده و رها شده! سازمان های حقوق بشر غاصب را حمایت می کنند! آمریکا و اروپا غاصب را حمایت می کنند! همسایگان و هم زبانهای عرب آنها غاصب را حمایت می کنند! و نظام های حقوقی دنیا در حمایت از این ملت مظلوم ناتوان و بی مایه شده اند.

    ◀️ این ملت سالها است که از احقاق حق خود منصرف نشده و هنوز فریاد دادخواهی اش بلند است!

    ◀️ این مردم مظلوم مسلمانند و قدس اولین قبله ما و سرزمین ما است.

    ✅ از این سو ما:

    ◀️ امت پیامبری هستیم که رحمت خدا برای همه جهانیان و حتی برای حیوان و درخت و سنگ و چوب بود. چگونه می توانیم در مقابل بدترین نسل کشی ها در دنیا بی تفاوت باشیم؟!

    ◀️ ما امت پیامبری هستیم که اجازه نمی داد به حیوانات ظلم شود! چگونه در مقابل این ظلم بزرگ به انسانها ساکت باشیم؟!

    ◀️ ما امت پیامبری هستیم که فرمود: هرکس شب را به صبح برساند و در اندیشه مسلمانان دیگر نباشد مسلمان نیست! و هرکس شب را صبح کند و در اندیشه سایر انسانها نباشد مومن نیست! چگونه می توانیم در مقابل این ظلم بزرگ به مردم مسلمان ساکت باشیم؟

    ?صهیونیزم: ?

    ◀️ رژیمی سیری ناپذیر است. امروز فلسطین فردا لبنان و روز دیگر ایران! این را اعلام کرده اند و در کارنامه شان هم اثبات کرده اند.

    ◀️ رژیم صهیونیستی دشمن اصلی اسلام است و این را قرآن اعلام کرده است.

    ◀️ رژیم صهیونیستی در همه تفرقه افکنی ها و تروریست پروری ها و قتل ها و حمله های تروریستی در ایران و سایر کشورهای اسلامی دست داشته است. این را تاریخ اثبات کرده است.

    ✅ پس قدس مساله اول جهان اسلام و بلکه جهان بشریت است!

    و ما همه در روز قدس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را با زبان روزه و در خیابان ها به عنوان دعا و ذکری که انشاء الله مقبول و مستجاب است، فریاد خواهیم زد.


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *