×

آب‌گرفتگی شدید در پلدختر/ مدارس نوبت عصر تعطیل شد

  • آبان ۲۹, ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آماده‌باش ۴۰۰ نیروی راهداری در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی در این استان خبر داد.

    آب‌گرفتگی شدید در پلدختر/ مدارس نوبت عصر تعطیل شد
  • مرتضی شیروانی  با اشاره به آماده‌باش راهداران در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی، اظهار داشت: ۴۰۰ نیروی راهداری با استفاده از ۳۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک‌، نیمه‌سنگین و سنگین در محورهای لرستان مستقر هستند.

    وی با تأکید به تمهیدات راهداری لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم در محورهای شهرستان‌های این استان، افزود: محورهای اصلی، فرعی و روستایی لرستان هم‌اکنون باز و تردد برقرار است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه تمام گشت‌های عملیاتی این اداره‌کل هم‌اکنون در آماده‌باش هستند، عنوان کرد: هشدارهای هواشناسی احتمال شدت بارش‌ها را در برخی از مناطق این استان پیش‌بینی کرده‌ است.

    وی با تأکید به اینکه هیچ‌گونه مشکل خاصی در تمام گردنه‌های برف‌گیر و مناطق کوهستانی لرستان در حال حاضر وجود ندارد، عنوان کرد: آمادگی کامل برای بحران احتمالی در این مناطق وجود دارد.

    شیروانی گفت: مردم لرستان برای آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و شرایط جوی در محورهای این استان به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

    مدارس نوبت عصر پلدختر تعطیل شد

    سامانۀ بارشی جدید لرستان که از بامداد امروز آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار داده‌است در مناطق جنوبی لرستان نمود بیشتری دارد.

    هواشناسی لرستان احتمال بارش‌های بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلی‌متری را در برخی از مناطق پلدختر به‌ویژه در پاعلم و جلوگیر در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی پیش‌بینی کرده‌ است.

    سامانۀ بارشی جدید در پلدختر از صبح امروز آب‌گرفتگی شدید معابر در مناطق شهری و روستایی را به‌دنبال دارد و همین حادثه، تمام مدارس ابتدایی نوبت عصر را در این شهرستان تعطیل کرد.

    فعالیت آموزشی در مدارس ابتدایی پلدختر، عصر امروز، در بستر شبکۀ شاد انجام می‌شود.

    آب‌گرفتگی شدید در پلدختر/ نیروهای شهرداری آماده‌باش هستند

    حسن مهدوی، شهردار پلدختر، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر از آب‌گرفتگی در برخی از مناطق این شهر خبر داد و اظهار داشت: مناطقی در پلدختر مانند مسکن مهر، تنگ علی، دردیا و پمپ‌بنزین به‌دلیل شدت بارش‌ها دچار آب‌گرفتگی شده‌است و امکان تردد در برخی از این مناطق وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه امکان تردد خودروهای سبک در پمپ‌بنزین سراب جهانگیر و دردیا وجود ندارد، افزود: اکیپ‌های آتش‌نشانی در منطقه مسکن مهر و تنگ علی مشغول تخلیه آب هستند.

    شهردار پلدختر عنوان کرد: مسکن مهر این شهر در حوزه راه‌وشهرسازی است که متأسفانه جداول این منطقه قبل از بارش‌ها لایروبی نشده‌است و مردم به‌دلیل شدت بارندگی با مشکلاتی مواجه هستند.

    وی بیان کرد: پمپ‌بنزین و دردیا در محدوده شهر پلدختر نیست، اما باتوجه‌به کمبود امکانات راهداری اکیپ‌های شهرداری برای رفع مشکلات مردم مشغول خدمات‌رسانی هستند.

    مهدوی گفت: برخی خیابان‌های پلدختر دچار انسداد جداول شده‌است و اکیپ‌های شهرداری در منطقه حضور دارند تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *