×

الگوی حماس در ایستادگی و مقاومت شهید سلیمانی است

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: فلسطینی‌ها از عاشورا پیام را دریافت کردند و جبهه مقاومت بویژه گروه حماس، الگویشان در ایستادگی و مقاومت شهید سلیمانی است.

    الگوی حماس در ایستادگی و مقاومت شهید سلیمانی است
  • محسن رشیدی ظهر امروز در اختتامیه کارگاه مبانی داستان‌نویسی و نشست تخصصی نویسندگان با اشاره به اینکه اگر حضرت زینب پیام رسان کربلا نبود امروز هیچ اثری نمی‌ماند، اظهار کرد: آن زمان دشمن سعی داشت که بگوید شمشیر بر خون پیروز شد و امروز ما افتخار می‌کنیم رهرو  آن حضرت هستیم.

    وی افزود: اگر امروز آسایش، امنیت و  اقتداری داریم به پاس آن همه مجاهدت در گذشته است.

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  افزود: فلسطینی‌ها از عاشورا پیام را دریافت کردند و  جبهه مقاومت بویژه گروه حماس، الگویشان در ایستادگی و مقاومت شهید سلیمانی است.

    وی اظهار داشت: کارگاه مبانی داستان‌نویسی در شش ماهه اول سال جاری با مشارکت کانون نویسندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با استقبال کم‌نظیر نوقلمان برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه کلمات سفیر ما هستند و نوشتن قدرت می آورد، بیان کرد: برای داستان نویسی باید از سبک های متفاوت استفاده کنیم که با ذائقه مردم هم خوانی داشته باشد.

    وی عنوان کرد: تبدیل شدن به یک نویسنده خوب نیازمند مولد خوب بودن است خود را در مقابل نقد دیگران قوی کنیم و رشادت و دلاور مردی‌ها را می‌گوییم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *