×

امام خمینی(ره) زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان فراهم کرد

  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: امام خمینی(ره) نه تنها موجب سست شدن پایه‌های حکومت ستم شاهی شد بلکه زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان فراهم کرد.

    امام خمینی(ره) زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان فراهم کرد
  • سرهنگ محمود یوسفوند ضمن تسلیت به مناسبت سی ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین پانزده خرداد، اظهار داشت: امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب، و راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.

    وی افزود: به یقین خط امام و آرمان ‌های والای آن رهبر و راهنمای بزرگ پس از رحلت جانسوزش با زعامت رهبری عالمانه، آگاهانه و شجاعانه ‌جانشین خلف و شایسته او حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تداوم یافته و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران که اطاعت از ولی امر مسلمین را اطاعت از امام می‌دانند.

    سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است، عنوان کرد: مردی که قیامش را از پانزده خرداد ۴۲ آغاز کرد و در بهمن ۵۷ با به ثمر نشستن آن، گل لبخند را درسراسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور امید را به قلوب افسرده شان ارزانی نمود.

    وی گفت: قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر با اشاره به اینکه امت امام و شاگردان او از سرچشمه‌ فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته‌اند، افزود: اکنون ملتهای دیگر، حتی ملتهای غیرمسلمان، نسخه‌ی تعالیم انقلابی آن قائد عظیم را مایه‌ نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته‌اند.

    وی ادامه داد: امروز در حالی سی و یکمین سال ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می‌داریم که در سایه هدایت‌ها و رهبری  حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای  (مدظله‌العالی) هویت اسلامی و مردمی انقلاب، حفظ و تحکیم شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *