×

 با همدلی حرکت به سوی قله‌های اسلامی را ادامه می‌دهیم

  • دی ۱۶, ۱۴۰۲
  • ۰
  • خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه امروز شیطان بزرگ آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و داعشی جزو منفورترین‌ها در نزد آزادگان جهان هستند، گفت: فتنه‌ها و توطئه‌ها در پیش است اما ما همراه و همدل و گوش به فرمان رهبری حرکت را به سوی قله و آرمان‌های اسلامی ادامه می‌دهیم.

     با همدلی حرکت به سوی قله‌های اسلامی را ادامه می‌دهیم
  • حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم لرستان در هفته گذشته در همه مناسبت‌ها به صورت انبوه، متراکم و با شکوه ظاهر شدند، اظهار کرد: مردم لرستان در ۹ دی که روز عزت مردم و روز شکست فتنه گران بود همچنان یادواره ۵۰۰ شهید فراجا، ۱۳ دی ماه ولادت حضرت فاطمه«س»، میلاد امام «ره» و چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی دلبستگی خود به راه فاطمی و دلبستگان‌ به راه فاطمی را نشان دادند.

    وی با اشاره به اینکه ملت ما داشته‌های فراوان فرهنگی، دینی، انقلابی، جهادی و ایمانی دارد، گفت: داشته‌های اعتقادی، فداکاری و جان فدایی یکی از ظرفیت‌های مردم است، حاج قاسم سلیمانی یکی از نمادهای فداکاری و اعتقادی در داخل و خارج کشور است.

    خطیب جمعه خرم‌‌آباد تاکید کرد: این داشته‌ها نماد، الگو و قوه محرکه انقلاب اسلامی هستند.

     شاهرخی گفت: دشمنان ذلیل و خوار از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با استفاده از شیوه‌های گوناگون از جمله بمباران، تحریم، تهاجم فرهنگی و حوادث ناگواری مانند کرمان می‌خواهند این نسل را از داشته‌های ما جدا کنند.

    وی تاکید کرد: اما ملت ما نشان داده است که در وقایع مختلف محکم و استوار و با اراده‌ آهنین در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌اند.

    امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: شما می‌بینید با فاصله چند ساعت از حادثه کرمان مردم اجتماع بزرگتری را در گلزار شهدا شکل دادند و ثابت کردند این حوادث در عزم و اراده آنان خللی وارد نمی‌کند.

    وی‌ با بیان اینکه دست آمریکا و رژیم اشغال‌گر قدس مستقیم و یا غیر مستقیم در حادثه کرمان دخالت دارد، گفت: زمانی که شهید سلیمانی بساط داعش در سوریه و عراق برچید و آنها را زبون و خوار کرد، آنها با به شهادت رساندن حاج قاسم محبت و حمایت خود را از داعش نشان دادند.

    شاهرخی با اشاره به اینکه حاج قاسم کسی بود که داعشی‌ها را که در حمایت شما بودند بساط آنها را برچید و شما او را به شهادت رساندید، بیان کرد: امروز داعشی‌ها چنانچه این کار به آنها منتسب باشد با انتقام از زائران حاج قاسم به دنبال این است که افکار کشورها را از جنایاتی که در غزه اتفاق می‌افتد به سمت و سوی دیگری بکشاند.

    امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اما جنایتکاران دولتی و مزدوران داعشی بدانند که در مکتب نورانی اسلامی که امثال قاسم سلیمانی را تربیت کرد این اقدامات خللی به وجود نمی‌آورد.

    شاهرخی با بیان اینکه امروز شیطان بزرگ آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و داعشی جزو منفورترین انسان‌ها در نزد آزادگان جهان هستند، گفت: مردم هوشیار باشید و وحدت خود را حفظ کنید، فتنه‌ها و توطئه‌ها در پیش است همراه و همدل گوش به فرمان رهبری حرکت را به سوی قله و آرمان‌های اسلامی ادامه می‌دهیم.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «عده‌ای نمی‌خواهند انتخابات شایسته ملت انجام گیرد و در مقابل اینها باید جهاد تبیین سینه سپر کند، هر کس با انتخابات مخالف کند با اسلام و انقلاب مخالف است»، بیان کرد: پیرامون جهاد تبیین انتخابات با استاندار، مدیران و سپاه نشستی برگزار کردیم که ۲۰ مصوبه استانی داشت که لازم الاجرا است، همه باید کمک کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری عملی شود.

    خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه عده‌ای به نماینده ولی فقیه و ائمه مراجعه می‌کنند و درخواست‌های گوناگون در خصوص دخالت در انتخابات مطرح می‌‌کنند، گفت: برای ما با توجه به ساختاری که در آن مشغول خدمت‌گزاری هستیم نمایندگان یکسان هستند، اگر نمایندگان فعلی همه تغییر کنند برای ما یکسان است اگر هم همان‌ها باشند باز قضیه یکسان است.

    شاهرخی تاکید کرد: شیوه ما پیروی از مقام معظم رهبری است، وظیفه ما هدایت، حمایت و نظارت، اینکه مصداقی مصداقی ورود کنیم یا بگوییم این کار بشود یا نشود در ساختار شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه تعریف نشده است.

    وی با بیان اینکه در استان چندین کارخانه و صنعت داریم که امر تولید و اشتغال در داخل و خارج شناخته شده هستند، گفت: حالا یکی از این واحدها اقدام به اخراج کارگرانش کرده، من موضوع را پیگیری کرده‌ام، ظاهراً این کارخانه اقدام به جذب نیروی جدید کرده اما به دلایلی حقوق و مزایا آنها تامین نشده است.

    خطیب جمعه خرم‌آباد بیان کرد: برای رفع مشکل هم باید حقوق سرمایه‌گذار و هم کاربران رعایت شود، پیگیری برای رفع مشکلات این کارخانه در دست اقدام است.

     پایان پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *