×

استاندارلرستان:
 برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره شهدا جزو اولویت‌های مهم استان است

  • فروردین ۱۷, ۱۴۰۱
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: انجام مقدمات برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان از اولویت های مهم استان است که همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در این زمینه هستند.

     برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره شهدا جزو اولویت‌های مهم استان است
  • فرهاد زیویار  شامگاه سه شنبه در جلسه  هماهنگی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است اظهار داشت: همه اینها در مقابل کاری که شهدا انجام داده‌اند ناچیز است چراکه هر چه انجام دهیم در مقابل ایثار و جانفشانی شهدا در راه خدا و برای این مرز و بوم، قابل مقایسه نیست.

    وی ادامه داد: به همین منظور برنامه هایی در دست اقدام است تا این کنگره اوایل سال ۱۴۰۲ برگزار شود که امید می رود عملکرد موفق و قابل قبولی در این زمینه ثبت شود.

    استاندار لرستان افزود: در این راستا کمیته های مختلف موظف به انجام ماموریت‌هایی شدند و بنا شد بر اساس ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی استان مانند سپاه ، بسیج، روحانیون و مجموعه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، اقدامات مختلفی صورت گیرد.

    زیویار تاکید کرد: به منظور افزایش سرعت و کیفیت کار و انجام دقیق مسوولیت های واگذار شده، فاصله زمانی برگزاری جلسات از سه ماه به یک ماه تا ۴۵ روز کاهش یافته است.

    وی همچنین با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری کنگره گفت: با ابتکاراتی که انجام خواهد پذیرفت و با مشارکت بخش دولتی ، غیردولتی و ظرفیت خیرین، اعتبارات لازم تامین شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *