×

نماینده ولی فقیه در لرستان:
برگزاری کنگره شهدای لرستان فرصتی برای بازگویی رشادت‌های فرزندان استان است

  • اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برگزاری کنگره ۶ هزارو ۵۴۴ شهید استان فرصتی برای بازگویی رشادت‌ها و رزم دیدنی مردم لرستان در جنگ تحمیلی است.

    برگزاری کنگره شهدای لرستان فرصتی برای بازگویی رشادت‌های فرزندان استان است
  • حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی” با بیان اینکه هر حرکتی در راه شهدا نوعی سرمایه گذاری است، اضافه کرد: انبیاء و صالحین پیش قراول حرکت به سمت آرمان‌های دینی هستند و شکل گیری و استمرار نظام اسلامی بر اساس ایثار و شهادت است.

    وی با بان اینکه شکل گیری دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی همراه با ایثار و شهادت بوده است افزود: جهت بهره گیری از ظرفیت های مردمی و پیوند دادن کنگره با جوانان بایستی از هم اکنون مشارکت گروه های جهادی ، جوانان انقلابی و حزب الهی و بسیج دانش اموزی در دستور کار قرار گیرد.

    دبیر ستاد کنگره ملی ۶هزار و۵۴۴ شهید استان نیز آشنا کردن جوانان با شاخصه های فرهنگی کشور را رسالت اصلی همه مسوولین عنوان کرد و گفت: ما هنوز نتوانستیم فرهنگ خود را از فرهنگ غرب پاک سازی کنیم و ردپای فرهنگ غرب در حوزه های مختلف از جمله هنر، تاتر، موسیقی و حتی کتاب ما نیز وجود دارد و این وظیفه همه ماست که در جبهه فرهنگی با این هجمه مبارزه کنیم.
    سردار “مرتضی کشکولی” افزود: تاکنون بیش از ۳۳ درصد در حوزه تهیه مقدمات کنگره از جمله تجهیز مکان، ساخت المان های شهری، برگزاری یادواره، ساخت بوستان، تهیه کتابچه و اطلس محرومیت زدایی با نام شهداء پیشرفت داشته ایم.

    وی افزود: همچنین تاکنون ۱۳۹۰ کوچه با نام شهدا نامگذاری شده و ۶۶۳ یادواره شهداء در سراسر استان برگزار شده است.

    این کنگره قرار است، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دهکده مقاومت شهر خرم آباد برگزار شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *