×

بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی برای توسعه لرستان به کار جهادی نیاز دارد

  • بهمن ۱۲, ۱۴۰۲
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد از حیث منابع طبیعی معادن و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که نیازمند مدیریت از نوع جهادی و انقلابی است واین مدل را نمی‌توان در جای دیگر بجز دولت انقلابی جستجو نمود.

    بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی برای توسعه لرستان به کار جهادی نیاز دارد
  • سردار نعمت‌الله باقری شب گذشته در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات لرستان و مدیران کل دستگاههای اداری استان، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای است که اضلاع مناسبات قدرت جهان را که متشکل از بلوک شرق و غرب بود برهم زد و ایستادگی غرب در مقابل انقلاب نتیجه عدم باور پذیری آنها به ذات انقلاب است.

    فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد: اخیرا در فرموده مقام معظم رهبری کلامی نوید بخش تر از گذشته بیان شده است مبنی بر اینکه در ادامه حرکت پر جهش انقلاب از دامنه‌ای که در سالهای قبل توسط ایشان بیان می‌شد عبور نموده ایم و اکنون در نزدیکی قله واقع شده‌ایم و این نکته مسولیت را مخصوصا برای مدیران مضاعف نموده و صد چندان می‌کند.

    وی خاطرنشان کرد: به موازات قدرتمند شدن انقلاب دشمنان نیز قوی و قدرتمندتر ظاهر می‌شوند و این موضوع اجتناب ناپذیر است و لذا تا حرف حق را دنبال می‌کنیم دشمن را در مقابل خود می‌بایست جستجو کنیم.

    سردار باقری بیان داشت: تکامل و رشد پر هزینه است و می‌بایست درک پر معنی از واقعیات در مدیران انقلاب بیش از پیش و به راستای تکامل حاصل گردد.

    وی یادآور شد: در کارآمدی دولت و دستگاه‌های مرتبط با آن انگشت اشاره به هیچ سمت و سویی جز خود مدیران نیست و مدیران می‌بایست خودشان منشا تحول و حل مسائل و معضلات باشند و منتظر کسی نباشند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد از حیث منابع طبیعی، معادن و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که نیازمند مدیریت از نوع جهادی و انقلابی است و این مدل را نمی‌توان در جای دیگر بجز دولت انقلابی جستجو نمود.

    وی اظهار داشت: مدیریت جهادی و انقلابی نیازمند ساختار و طراحی سازمان و کمیته‌های خاص و تو در تو اداری نیست، طراحی را باید در ساختار دل و ذهن و اندیشه به انجام رساند.

    سردار باقری تعطیلی صنایع و کارخانجات را یکی از مسائل اصلی استان دانست که سرمایه‌گذاری‌های قبلی را بی حاصل و مانع سرمایه گذاری جدید توسط دیگر سرمایه گذاران شده است و افزود: استان لرستان پنجمین استان پر بارش کشور است و همچنان کشاورزی استان با مشکل آب دست وپنچه نرم می کند و این مشکل نسل به نسل منتقل می‌شود.

    فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: مهارت آموزی در استان باید در راستای تولید و افزاینده سطح تولید باشد و آثار آن در سطح استان قابل مشاهده و رؤیت باشد.

    وی در ادامه بر تبیین دستاوردهای انقلاب در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: تبلیغات دشمن متمرکز بر این موضوع است که در وهله نخست مانع از حضور مردم در انتخابات شود و موجبات بی تاثیری مردم را در سرنوشت خود فراهم سازد و در مرحله بعدی انتخابات انجام شده را ناصحیح به نمایش برساند، نمی توان از دشمن انتظار داشت.

    سردار باقری به برنامه‌ریزی بسیج برای محرومیت زدایی و مانع زدایی از تولید اشاره کرد و گفت: همچنین در حوزه سلامت نیز توجهات فراوانی مخصوصا در نقاط محروم استان صورت گرفته است و در بخش مسائل مربوط به بحران جمعیت طرح‌های مختلفی در ذیل طرح نفس صورت گرفته است.

    پایان پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *