×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان
تشکیل دبیرخانه دومین کنگره ملی شهدای لرستان/ یادواره شهدای حاج عمران در استان برگزار می‌شود

  • فروردین ۵, ۱۴۰۳
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یادواره شهدای حاج عمران با حضور همه اقشار در لرستان پنج شنبه۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

    تشکیل دبیرخانه دومین کنگره ملی شهدای لرستان/ یادواره شهدای حاج عمران در استان برگزار می‌شود
  • سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهارداشت:از وقایع مهم دفاع مقدس که یاد و نامش را گرامی باید بداریم واقعه‌ای است که در آن بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین فرزندان این استان جان خود را تقدیم خاک ایران کردند و به پاسداشت خون این شهدا یادواره‌ای در شان این عزیزان در استان برگزار شود بنا است این یادواره در دو سطح برگزار شود.

    وی افزود: در گام نخست یادواره شهدای حاج عمران با حضور همه اقشار در لرستان پنج شنبه۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در گام دوم اعزام خانواده شهدا  به محلی است که فرزندان آن‌ها به شهادت رسیده اند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: با شروع این یادواره دبیرخانه دومین کنگره ملی شهدا در لرستان کلید خواهد خورد و به استقبال  دومین کنگره فرماندهان و ۶۵۶۶ شهید استان می‌رویم و برگزاری یادواره شهدای حاج عمران نیز در راستای کنگره شهدا است.
    وی عنوان کرد: در برنامه یادواره شهدای حاج عمران برنامه تقدیر از دست اندر کاران اولین کنگره ملی استان را نیز انجام می‌دهیم.

    باقری خاطر نشان کرد: افتتاح برخی پروژه‌های سپاه نیز همزمان با این دو برنامه مهم انجام می‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *