×

توضیحات علوم پزشکی در مورد فوت متخصص قلب بیمارستان دلفان

  • فروردین ۵, ۱۴۰۳
  • ۰
  • معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه‌با فوت متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد.

    توضیحات علوم پزشکی در مورد فوت متخصص قلب بیمارستان دلفان
  • معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه با فوت دکتر «پرستو بخشی» متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد.

    متن این توضیحات به شرح زیر است:

    بسمه‌تعالی

    درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی پزشک متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق، جامعه پزشکی و عموم همشهریان و علی‌الخصوص مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان را اندوهگین کرد.

    اینجانب و اعضای محترم هیئت‌رئیسه دانشگاه با نهایت تأسف و تالم درگذشت این طبیب حاذق را به خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی و مردم استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن تازه درگذشته طلب رحمت و مغفرت الهی و صبر و شکیبایی برای خانواده بزرگوارشان مسئلت می‌نمایم.

    جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند سرکار خانم دکتر بخشی در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ جهت انجام تعهدات دوره تخصص به استان لرستان معرفی گردید؛ ولی به دلیل مشکلات شخصی و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تعدیل شرایط ایشان، پس از یک سال به استان مراجعه نمودند.

    به‌منظور رفاه حال نامبرده و تسکینی بر شرایط ایشان و امکان رفت‌وآمد از طریق فرودگاه به استان تهران، محل خدمت ایشان در پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در مرکز استان (مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی) تعیین گردید.

    پس از سپری نمودن چند ماه از تعهدات و الزام به حضور ایشان طبق دستورالعمل‌های وزارت در مراکز درمانی و عدم تمایل ایشان به حضور مستمر در مرکز استان، درخواست جابه‌جایی به شهرستان با ضریب محرومیت پایین‌تر به‌منظور کوتاه‌شدن دوره تعهدات خود را داشتند، نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و باتوجه‌به نیاز مبرم شهرستان دلفان، به‌منظور ادامه تعهدات در پایان اسفندماه به شهرستان مذکور که از شهرستان‌های نیمه برخوردار و با کمترین ضریب خدمتی و دارای تجهیزات لازم و امکان نزدیکی به فرودگاه شهرستان‌های خرم‌آباد و کرمانشاه، معرفی و در منازل سازمانی بیمارستان اسکان گردید.

    لازم به ذکر است موضوع فوت ایشان در دست بررسی است و پس از بیانیه پزشکی قانونی، دراسرع‌وقت به اطلاع عموم رسانیده خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *